پس از منصوب شدن گیرنده زندان، شهرستان هیندز درخواست تجدید نظر می کند

[ad_1]

کانتی هیندز، خانم. (WJTV) – رهبران کانتی هیندز، همراه با تایری جونز، کلانتر شهرستان هیندز، پس از منصوب شدن یک گیرنده در بازداشتگاه شهرستان هیندز، درخواست تجدیدنظر دادند.

کارلتون ریوز، قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده، وندل فرانس پدر را منصوب کرد. به عنوان گیرنده زندان فرانسه رئیس سابق زندان بالتیمور و استاد کمکی فعلی عدالت کیفری در دانشگاه ایالتی بووی و دانشگاه ایالتی کوپن است. او انتظار داشت در ژانویه 2023 کنترل عملیاتی زندان کانتی هیندز را به دست بگیرد.

ریوز چند هفته پس از صدور دستور تصرف زندان توسط فدرال، فرانسه را منصوب کرد، زندانی که قبلاً از سال 2016 تحت یک فرمان رضایت برای رسیدگی به شرایط غیرقانونی بود.

در 1 نوامبر، شهرستان اخطارهای تجدیدنظر در مورد دستورهای دریافت کننده را ارسال کرد و گفت که دستورات باید در انتظار تجدید نظر باقی بمانند.

وکلای مدافع شهرستان هیندز نوشتند که تأخیر در انتصاب گیرنده در حین تجدیدنظرخواهی “به نفع عمومی است زیرا گیرنده کاملاً در برابر رای دهندگان و مالیات دهندگان شهرستان هندز پاسخگو نیست.”

ریوز قرار است یک نوامبر برگزار کند. 28 جلسه رسیدگی به درخواست شهرستان.

به گیرنده باید 16000 دلار در ماه پرداخت شود، اما کانتی هیندز استدلال می کند که این هزینه از خدمات دیگر مانند جاده ها، پل ها و مدارس پول می گیرد.

در 29 ژوئیه، ریوز پس از استناد به شرایط نامناسب، زندان را به عهده گرفت. قاضی گفت که نقص در نظارت و کارکنان منجر به “تعداد خیره کننده ای از حملات و همچنین مرگ و میر” می شود. او گفت که سال گذشته هفت نفر در حین بازداشت در زندان جان باختند.

ریوز نوشت که درهای سلول قفل نمی‌شد و کمبود روشنایی در سلول‌ها زندگی را برای زندانیانی که در آنجا زندگی می‌کنند بد کرده و نگهبانان را از نظارت کافی بر زندانیان باز می‌دارد. او همچنین گفت که نگهبانان گاهی اوقات به جای نظارت بر دوربین های اتاق کنترل می خوابند.

دانلود پرونده دریافتی مرکز بازداشتگاه شهرستان هیندز

آسوشیتدپرس در این گزارش مشارکت داشته است.

[ad_2]

Leave a reply