پس از سقوط زن باردار از زمین، خانواده با اخراج مواجه می شوند

[ad_1]

ساوتون، خانم. — گروهی از رهبران جامعه پس از اینکه می گویند یک زن باردار از کف آپارتمان طبقه دوم خود سقوط کرده است، موضع می گیرند.

اعضای کلیسای خدا در مسیح تابرناکل روز چهارشنبه در نبرد برای شرایط زندگی امن‌تر در مجتمع و در میانه جنوبی به آپارتمان‌های Southaven Pointe راهپیمایی کردند.

این پس از آن اتفاق می افتد که آنها متوجه شدند دوست و یکی از اعضای کلیسایشان اشلی توماس پس از سقوط از کف خانه آپارتمان خود در ساوتاون پوینت با اخراج مواجه می شود.

اشلی گفت: “خیلی ترسناک است، بسیار ترسناک است. به خصوص زمانی که شما در ماه پنجم بارداری هستید و به احساس حرکت کودک خود عادت دارید.”

خوشبختانه حال او و بچه اش خوب است. اما این یک حماسه چند ماهه برای اشلی، همسرش جاستین و دو دختر جوانشان بود که در نهایت منجر به اعتراض شد.

جاستین و اشلی می گویند که از سال 2021 در مجتمع زندگی می کنند. حدود شش ماه بعد، آنها متوجه مشکلات شدند. اما تا چند ماه گذشته بود که متوجه شدند این مشکلات چقدر خطرناک هستند.

جاستین گفت: “مشکلات کپک زدن و سایر مسائل مربوط به ترکیدن لوله ها در خانه فقط ما نیستیم، بلکه افراد دیگر نیز هستند.”

اسقف وینسنت ماتیوس گفت این چیزی نیست که هیچ انسانی هرگز نباید با آن روبرو شود.

ماتیوس گفت: “این رویای آمریکایی است که جایی برای زندگی، رشد و عشق ورزی داشته باشیم. و محروم کردن آنها از آن در چنین سطحی بنیادی باعث بروز بسیاری از بیماری های اجتماعی می شود، بنابراین ما در سر آن را قطع می کنیم.” .

خانواده توماس می‌گویند که گروه مدیریت وست مینستر که مالک این ملک است، به درخواست‌های آن‌ها برای نگهداری و تعمیرات توجهی نکرده است. هنگامی که آنها به دنبال کمک حقوقی بودند، خانواده می گویند که با اخطار تخلیه مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

معاون عملیات شرکت مستقر در نیویورک در بیانیه ای به ما گفت: “این موضوع مربوط به دادگاه های L و T است و ما در مورد دعاوی معوق اظهار نظر نمی کنیم.”

جاستین گفت: “برنامه من این است که واقعاً آن را افشا کنم تا مردم بتوانند واقعاً ببینند که گروه مدیریت وست مینستر چگونه هستند، و من برای همه اینها عدالت می خواهم.”

اسقف ماتیوس می گوید که کلیسا قرار است خانواده توماس را در یک هتل قرار دهد تا زمانی که آنها بتوانند حرکت بعدی خود را بفهمند.

او از مدیریت وست‌مینستر می‌خواهد تا افراد لازم را برای رساندن مجتمع به استانداردهای انسانی وارد کند.

[ad_2]

Leave a reply