پس از به‌روزرسانی توصیه‌های CDC، بخش بهداشت در حال بررسی دستورالعمل‌های COVID-19 برای مدارس است

[ad_1]

وزارت بهداشت می سی سی پی در حال ارزیابی مجدد دستورالعمل COVID-19 خود برای مدارس K-12 به دنبال کاهش توصیه های خود توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) در آگوست است. 11.

دستورالعمل جدید CDC بیشتر بر کاهش خطر فردی بیش از اقدامات احتیاطی در سطح جمعیت تأکید می کند.

گرتا ماستی، اپیدمیولوژیست CDC، در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از انتشار دستورالعمل جدید گفت: “ما می دانیم که کووید-19 اینجاست تا بماند.” سطوح بالای ایمنی جمعیت به دلیل واکسیناسیون و عفونت قبلی و ابزارهای زیادی که برای محافظت از مردم در برابر بیماری‌های شدید و مرگ در دسترس داریم، ما را در موقعیت متفاوتی قرار داده است.»

در طول این همه گیری، کووید-19 بیش از 896000 شهروند می سی سی پی را آلوده کرده و نزدیک به 13000 نفر را کشته است. بر اساس گزارش نیویورک تایمز، می سی سی پی بالاترین نرخ سرانه مرگ و میر ناشی از کووید-19 را در بین ایالت های این کشور دارد، با 427 مرگ به ازای هر 100000 نفر، در مقایسه با میانگین ملی 311.

دستورالعمل CDC دیگر در توصیه های خود بین افراد واکسینه شده و واکسینه نشده تفاوت قائل نمی شود. طبق داده‌های CDC، می‌سی‌سی‌پی یکی از کمترین واکسینه‌ترین ایالت‌ها در کشور است و تنها جلوتر از وایومینگ است. فقط 53 درصد از جمعیت ایالت به طور کامل واکسینه شده اند و تنها 21 درصد دوز تقویت کننده دریافت کرده اند.

دستورالعمل کووید-19 وزارت بهداشت ایالتی برای سال تحصیلی جاری در ماه جولای منتشر شد. در شکل فعلی، اقداماتی را توصیه می کند که دیگر در دستورالعمل های CDC گنجانده نشده اند.

CDC توصیه ای را حذف کرد که کودکانی که در تماس با فردی هستند که تست COVID-19 مثبت شده بود، آزمایشات منظم را انجام دهند و آزمایش آنها منفی بود تا در کلاس درس بمانند. این فرآیند به عنوان “تست برای ماندن” شناخته می شد.

مدارس در می سی سی پی می توانند از طریق ابتکار آزمایش غربالگری مبتنی بر مدرسه خود، آزمایشات کووید-19 BinaxNOW را در خانه دریافت کنند. یکی از کاربردهای مجاز برای این تست‌ها، ابتکارات آزمون برای ماندن است، و دپارتمان توصیه می‌کند که معلمان و دانش‌آموزان بدون علامت در روزهای اول، سوم و پنجم پس از قرار گرفتن در معرض آزمایش تست منفی دریافت کنند تا در کلاس درس بمانند.

دکتر اپیدمیولوژیست ایالتی، دکتر اپیدمیولوژیست ایالتی، «MSDH از راهنمایی‌های به‌روزرسانی‌شده CDC آگاه است و در حال حاضر در حال بررسی است تا تغییرات و به‌روزرسانی‌هایی را که در راهنمایی‌های می‌سی‌سی‌پی به مدارس در حال پیشرفت مورد نیاز است، تعیین کند». پل بایرز گفت.

CDC دیگر روشی به نام همگروهی در مدارس را توصیه نمی کند. در همگروهی، دانش آموزان به گروه های کوچکتر تقسیم می شوند و برای جلوگیری از انتقال احتمالی، تماس بین آنها محدود می شود.

دستورالعمل‌های جدید خاطرنشان می‌کند که مدارس باید ادامه آزمایش‌های نظارتی را در موقعیت‌های خاص، مانند زمانی که دانش‌آموزان از تعطیلات مدرسه بازمی‌گردند یا برای گروه‌هایی که در معرض خطر بالاتر انتقال ویروس هستند، مانند کسانی که ورزش‌های تماسی انجام می‌دهند، در نظر بگیرند.

پوشاندن فضای داخلی همچنان برای مناطقی با سطوح بالای انتقال اجتماعی توصیه می شود.

دستورالعمل جدید CDC دیگر قرنطینه پس از قرار گرفتن در معرض را توصیه نمی کند، بلکه در عوض استفاده از ماسک با کیفیت بالا به مدت 10 روز و آزمایش در روز 5 پس از قرار گرفتن در معرض تماس را توصیه نمی کند. دستورالعمل جدید همچنین توصیه به فاصله گذاری اجتماعی را با فاصله گرفتن شش فوت از دیگران حذف کرد.

این مقاله برای اولین بار در می سی سی پی امروز ظاهر شد و در اینجا با مجوز Creative Commons بازنشر شد.

[ad_2]

Leave a reply