پس از برداشتن نشانگرها از گورستان پاییز وودز، خانواده‌ها پاسخ می‌خواهند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – اعضای خانواده عزیزانی که در قبرستان Autumn Woods Memorial Gardens در جکسون به خاک سپرده شده اند، پس از اینکه شخصی نشانگرهای نام موقت را از قبرها برداشت، پاسخ می خواهند.

ده‌ها خانواده گفتند که مدیریت دارایی نشانگرها و گل‌های موقت را برداشته و در سطل‌های زباله قرار داده و انبوه‌ها را سوزانده است.

ارل بنکس، نماینده ایالتی، صاحب اموال گورستان، گفت که گذاشتن نشانگرهای موقت روی قبرها خلاف قوانین گورستان است و این اقلام به طور منظم برای بریدن علف ها برداشته می شوند.

لورا ویلیامز که مادرش نزدیک به چهار سال پیش در این گورستان به خاک سپرده شد، گفت این اولین بار است که چنین اتفاقی می افتد.

او گفت: “این یک دروغ جسورانه است. او این کار را سالانه انجام نمی دهد.” ما شخصاً افرادی را می شناسیم که بیش از یک سال، دو سال، سه سال است که اینجا بوده اند و این اتفاق نیفتاده است… هرگز این اتفاق نیفتاده است.»

ویلیامز ادامه داد: «بی‌اعتمادی است که از اینجا بیرون بیایی و به دنبال عزیزت بروی، و نمی‌توانی آنها را پیدا کنی، و نمی‌توانی افرادی را که آنها دفن کرده‌اند، پیدا کنی. بسیار دلخراش است.»

تابلویی در گورستان نشان می دهد که نشانگرهایی که بیش از دو هفته باقی مانده اند برداشته می شوند.

بنکس گفت که او گزارشی از محل دفن همه افراد را نگه می دارد و خوشحال است که به خانواده ها کمک می کند تا قبر عزیزانشان را در هنگام تماس با محل تدفین قبرستان پیدا کنند.

[ad_2]

Leave a reply