پس از اینکه روز دوشنبه هیچ برنده ای پیدا نشد، جایزه پاوربال به 1.2 میلیارد دلار افزایش یافت

[ad_1]

از قرعه کشی پاوربال شب هالووین هیچ لذت بزرگی وجود نداشت، زیرا هیچ یک از بلیط های فروخته شده با تمام شش شماره مطابقت نداشت.

فقدان برنده به این معنی است که قرعه کشی بعدی چهارشنبه شب برای یک جکپات عظیم 1.2 میلیارد دلاری خواهد بود.

اعداد برنده ای که روز دوشنبه کشیده شد عبارتند از: توپ های سفید 13، 19، 36، 39، 59 و توپ قرمز 13.

جکپات افزایش یافته چهارمین جکپات بزرگ در تاریخ ایالات متحده خواهد بود. بزرگترین جایزه، جکپات 1.586 میلیارد دلاری پاوربال بود که توسط سه دارنده بلیط در سال 2016 برنده شد.

جک‌پات‌های بخت‌آزمایی عظیم در سال‌های اخیر رایج‌تر شده‌اند، زیرا مسئولان بخت‌آزمایی قوانین بازی و قیمت بلیت‌ها را برای افزایش جوایز برتر تنظیم کرده‌اند. جدیدترین تغییر در ماه آگوست انجام شد، زمانی که مقامات پاوربال یک روز قرعه کشی اضافه کردند – از دو در هفته به سه روز – برای ایجاد جوایز بزرگتر و افزایش فروش.

اگرچه برترین جایزه اعلام شده چهارشنبه 1.2 میلیارد دلار تخمین زده می شود، اما برای برندگانی است که برنده خود را از طریق سالیانه پرداخت شده طی 29 سال دریافت می کنند. برندگان تقریباً همیشه پول نقد را انتخاب می کنند که برای قرعه کشی چهارشنبه شب 596 میلیون دلار تخمین زده می شود.

از آگوست تا کنون هیچ کس به هر شش عدد نرسیده است. 3، به این معنی که در حال حاضر 38 قرعه کشی متوالی بدون برنده جک پات انجام شده است – گواهی بر اینکه چقدر شانس برنده شدن جکپات بسیار کم است: 1 در 292.2 میلیون.

پاوربال در 45 ایالت و همچنین واشنگتن، دی سی، پورتوریکو و جزایر ویرجین ایالات متحده بازی می شود.

[ad_2]

Leave a reply