پروژه بهبود پیاده رو برنامه ریزی شده در نزدیکی JSU

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – رهبران یک پروژه بهبود پیاده رو را اعلام کردند که به عابران پیاده و دوچرخه سواران نزدیک دانشگاه ایالتی جکسون (JSU) کمک خواهد کرد.

این اعلامیه توسط رئیس موقت JSU، دکتر الاین هایس-آنتونی و کمیسر منطقه حمل و نقل مرکزی ویلی سیمونز اعلام شد.

آنها گفتند که این بهبودها برای سود بردن از ترافیک عابران پیاده و دوچرخه در امتداد خیابان لینچ بین خیابان دالتون و بلوار دانشگاه برای حدود نیم مایل طراحی شده است. روشنایی کارآمد در مصرف انرژی نیز نصب خواهد شد.

این امر ترافیک را جابه جا می کند، اما همچنین فرصتی را برای دانش آموزان جامعه ایجاد می کند تا بتوانند راه بروند و ایمن باشند. علاوه بر این ما در تمام طول پروژه از شروع پروژه تا پایان پروژه چراغ خواهیم داشت. سیمونز گفت: این واقعاً به ما توانایی ارائه ایمنی را می دهد.

این اعلام پس از آن صورت می گیرد که وزارت حمل و نقل می سی سی پی بیش از 695000 دلار در برنامه های حمل و نقل جایگزین فدرال برای JSU تصویب کرد.

مقامات حقوق معلولان می سی سی پی (DRMS) اعلامیه پروژه را تحسین کردند، اما از توسعه دهندگان خواستند هنگام اجرای پروژه، دسترسی افراد دارای معلولیت را نیز در نظر بگیرند.

مسئولان DRMS ​​می‌گویند: «دسترسی و ایمنی برای همه افراد، از جمله افرادی که می‌توانند از ویلچر استفاده کنند، دارای اختلالات بینایی یا سایر ناتوانی‌ها هستند، در بهبود جوامع ما بسیار مهم است.

جزئیات نهایی طراحی در طول توسعه مشخص و تایید خواهد شد.

[ad_2]

Leave a reply