پرونده ها نشان دهنده انضباط گذشته علیه افسران در پرونده تایر نیکولز است

[ad_1]

ممفیس، تن. (WREG) – پرونده های پرسنل پنج افسر پلیس ممفیس که در پرونده تایر نیکولز اخراج شده اند، شکایات انضباطی گذشته را نشان می دهد.

این پرونده ها عصر سه شنبه توسط شهر منتشر شد. در اینجا خلاصه ای از آنچه آنها نشان می دهند آمده است:

دمتریوس هیلی

17 ژوئن 2021
متهم به زور بیش از حد/غیرضروری پس از دستگیری در 21 فوریه که در آن هیلی از زور برای بستن دستبند به یک زن استفاده کرد. هیلی در حال کمک به افسر دیگری بود که متهم به دررفتگی شانه این زن بود.
نقض مقررات عدم مراجعه در فرم پاسخ به مقاومت. توبیخ کتبی دریافت کرد.

31 ژانویه 2022
نقل قول ترافیک
“در 14 آگوست 2021 … افسر هیلی کنترل خود را در حالی که شروع به چرخش به سمت شرق کرد از دست داد … افسر هیلی به حاشیه برخورد کرد و با تابلوی ایست جلوی ماشین پلیس برخورد کرد … برای اعتصاب یک استناد به ترافیک صادر شد. یک جسم ثابت.” هیلی گفت که در حال پاسخگویی به افسری بود که با خودروی خود تصادف کرد.
این رد شد.

دزموند میلز

21 مارس 2019
متهم به استفاده از زور بیش از حد/غیرضروری در حین دستگیری پس از توقف ترافیک که منجر به خراب شدن هواپیما شد. مظنون مقاومت کرد و ظاهراً او را روی زمین بردند. این تخلف ادامه پیدا نکرد.
فرم پاسخ به مقاومت تکمیل نشد. توبیخ کتبی صادر شد.
برخورد خشن یا بی دقت با تجهیزات (PDA آسیب دیده است). میلز گفت که در حین توقف ترافیک، به طور تصادفی PDA خود را رها کرده و توسط خودروی دیگری زیر گرفته شده و توبیخ کتبی صادر شد.

امت مارتین

22 مارس 2019
عدم رعایت مقررات مورد نیاز: جستجوی زندانیان حمل و نقل.
طبق پرونده‌ها، میلز و یکی از شرکای خود در تاریخ 10 مارس به یک وسیله نقلیه منصوب شدند. آنها دو مظنون را در عقب ماشین جوخه منتقل کردند. یک افسر در شیفت بعدی یک اسلحه را در کف عقب خودرو پیدا کرد. میلز گفت که او مظنونان را زیر پا گذاشت اما متهم شد که خودرو را بازرسی نکرده است. حکم تعلیق سه روزه بدون حقوق صادر شد.

10 نوامبر 2020
عدم ارائه گزارش پس از پاسخ به تماس اغتشاشات خانگی در 27 سپتامبر. او گفت که معتقد نیست گزارش لازم است زیرا همه افراد در خانه مست بودند و طرفین درگیر درخواست کردند گزارشی دریافت نشود. او یک روز محرومیت بدون حقوق دریافت کرد.

جاستین اسمیت

14 آوریل 2021
یک استناد به دلیل عدم کنترل مناسب پس از یک حادثه غرق شده در 24 ژانویه صادر کرد. افسر و یک نفر دیگر مجروح شدند و سه خودرو آسیب دیدند. حکم تعلیق دو روزه بدون حقوق صادر شد.

لوبیا تاداریوس

هیچ حادثه قبلی در پرونده او وجود ندارد

[ad_2]

Leave a reply