پرونده تیراندازی راننده فدرال اکسپرس در انتظار انتقال به هیئت منصفه بزرگ است

[ad_1]

بروکهاون، خانم. (WJTV) – دی بیتس، چهاردهمین دادستان ناحیه قضایی، گفت که دادستان ها قصد دارند در پرونده شلیک گلوله به راننده فدرال اکسپرس در بروکهاون، شواهدی را به هیئت منصفه بزرگ تحویل دهند.

این حادثه در ژانویه 2022 رخ داد.

دیلی لیدر گزارش داد که بیتس گفت که اداره پلیس بروکهاون در حال کار برای به دست آوردن شواهد دیگری در این پرونده است. هنگامی که آنها آن را دریافت کردند، به دادستان ها واگذار می شود تا به هیئت منصفه بزرگ بعدی بروند.

پدر و پسری، گرگوری چارلز کیس و براندون کیس، اوایل سال جاری پس از شلیک گلوله به D’Monterrio Gibson 24 ساله، که بسته ای را در Junior Trail NE تحویل داده بود، دستگیر شدند.

پلیس گفت که راننده تحویل‌دهنده در ساعت 7:30 بعد از ظهر روز 24 ژانویه پس از تحویل گرفتن، از خیابان کیس در جونیور تریل خارج می‌شد. آنها گفتند که گریگوری کیس از وانت خود برای جلوگیری از خروج خودرو از درایو استفاده کرد.

راننده FedEx از منطقه فرار کرد و با مدیر خود تماس گرفت. پلیس گفت که براندون کیس به پدرش در وانت پیوست و آنها کامیون تحویل را تعقیب کردند. به گفته بازرسان، براندون کیس بارها به سمت کامیون شلیک کرد.

براندون کیس (L) و گریگوری کیس (راست) (با احترام: اداره پلیس بروکهاون)

پلیس گفت که دو مرد کامیون را تا زمانی که وارد بین ایالتی 55 شد، تعقیب کردند.

پدر و پسر بعداً در 1 فوریه به پلیس تسلیم شدند. براندون کیس به حمله شدید/تیراندازی به یک وسیله نقلیه متهم شد و با یک وثیقه 150000 دلاری آزاد شد. گریگوری کیس به توطئه برای ارتکاب حمله متهم شد و با یک وثیقه 75000 دلاری آزاد شد.

[ad_2]

Leave a reply