پدر و پسر متهم به تلاش برای قتل راننده فدرال اکسپرس

[ad_1]

شهرستان لینکلن، خانم. (WJTV) – پدر و پسری به اتهام تعقیب و تیراندازی به سمت راننده فدرال اکسپرس در لینکلن کانتی در اوایل سال جاری با اتهامات تلاش برای قتل روبرو هستند.

دیلی لیدر گزارش داد که راننده فدرال اکسپرس، D’Monterrio Gibson، 24 ساله، حوالی ساعت 7:30 بعد از ظهر روز 24 ژانویه، در حال ترک مسیر خانه گرگوری و براندون کیس بود که این حادثه رخ داد.

بازرسان گفتند که گیبسون به تازگی بسته ای را به خانه تحویل داده بود که گریگوری، پدر، سعی کرد با پیکاپ خود مانع خروج او از خیابان شود.

گیبسون وسیله نقلیه خود را در اطراف پیکاپ مانور داد. با این حال، بازرسان گفتند براندون، پسر، در جاده ایستاده و اسلحه را به سمت راننده فدرال اکسپرس نشانه رفته است. آنها گفتند که پدر و پسر گیبسون را تعقیب کردند و چندین بار به وسیله نقلیه او شلیک کردند و تعقیب و گریز ادامه یافت تا اینکه گیبسون به 55 بین ایالتی رسید.

این تصویر دارای یک ویژگی alt خالی است.  نام فایل آن CASES.jpg است
براندون کیس (L) و گریگوری کیس (راست) (با احترام: اداره پلیس بروکهاون)

در ابتدا، براندون به شلیک به یک وسیله نقلیه موتوری متهم شد و گریگوری به توطئه متهم شد. با این حال، هیئت منصفه بزرگ شهرستان لینکلن هر دو مرد را به اتهام تلاش برای قتل، توطئه و تیراندازی به یک وسیله نقلیه موتوری متهم کرد.

اوراق قرضه آنها هر کدام 500000 دلار تعیین شد و از آن زمان به بعد اوراق قرضه را امضا کردند. تاریخ محاکمه تا نوامبر 2022 تعیین نشده است.

[ad_2]

Leave a reply