پدر بروکهاون برای قتل پسرش پاسخ می خواهد

[ad_1]

بروکهاون، خانم. (WJTV) – خانواده یک جوان 20 ساله که مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد، به احترام او بالن و مراسم کلیسایی برگزار کردند.

جریوونته هریس هفته گذشته جسد در خانه ای در خیابان اولد وسون پیدا شد. وقتی این خبر را دریافت کردند خانواده او بسیار متاثر شدند.

سدریک هریس، پدر جریوونته، می‌گوید: “برای اینکه دنیای او در چنین سنین پایینی از بین برود، هیچ والدینی این را نمی‌خواهد. هیچ والدینی نمی‌خواهد این تماس را در اواخر شب دریافت کند تا از رفتن فرزندش بشنود.”

جامعه برای گرامیداشت یاد او بیرون آمدند. دوستان و خانواده گفتند جریوونته، که با نام مستعار “اسپاد” شناخته می شد، مرد خوبی بود. آنها گفتند که او عاشق رفتن به کلیسا بود و همیشه مراقب همه اطرافیان خود بود.

یکی از معلمان سابق او، ساد گیلمور، می گوید: “من به یاد اسپاد به عنوان انسان خوبی که بود ادامه خواهم داد.”

پسر عمویش گفت: “او یک قیم بود. او در کنار شما بود. وقتی به او نیاز داشتم در کنار من بود.”

والدین مقتول گفتند که هیچ خانواده ای نباید این مشکل را تحمل کند. آنها از هر کسی که اطلاعاتی در مورد قتل او دارد می‌خواهند مطرح شود.

“او رفته است. تنها کاری که من می توانم برای او انجام دهم این است که عدالتی را که شایسته اوست به دست بیاورم و در کنار او باشم. او لیاقت این را نداشت. ما با جامعه تماس می گیریم تا آنچه را که باید گفته شود. شما نمی کنید. باید نگران انتقام گرفتن باشید. اگر شما هم مثل ما به اسپاد عشق می ورزیدید، صحبت می کردید.”

عموی او جری کلی گفت: “ما را مجبور به ایستادن می کند. اگر نه، هر هفته، هر آخر هفته، ما این نوع رویدادها را انجام خواهیم داد.”

این خانواده گفتند که پلیس در حال حاضر هیچ سرنخ یا انگیزه احتمالی ندارد.

[ad_2]

Leave a reply