پاوربال: اعداد برنده برای رکورد 2.04 میلیارد دلار جکپات

[ad_1]

(NEXSTAR) – پس از مشکلات فنی که قرعه کشی روز دوشنبه را به تعویق انداخت، بالاخره اعداد برنده برای جکپات 2.04 میلیارد دلاری Powerball را داریم که از 1.9 میلیارد دلار افزایش یافته است.

اگر بلیط شما با اعداد برنده زیر مطابقت داشته باشد، بزرگترین جکپات بخت آزمایی در تاریخ ایالات متحده را به دست آورده اید.

در اینجا اعداد برنده برای قرعه کشی دوشنبه (که تا صبح سه شنبه اعلام نشده بود) آمده است: 10، 33، 41، 47، 56 و پاوربال شماره 10. ضریب Power Play 2X است.

قرعه کشی دوشنبه شب به دلیل “قرعه کشی شرکت کننده که نیاز به زمان اضافی برای تکمیل پروتکل های امنیتی لازم دارد” به تعویق افتاد.

این جکپات پاوربال از چند جهت تاریخی است. این بزرگترین جایزه برای پاوربال، بزرگترین جایزه در تاریخ لاتاری ایالات متحده و دومین جایزه بخت آزمایی است که امسال از 1 میلیارد دلار گذشت.

در ماه جولای، جکپات Mega Millions به رقم تاریخی 1.34 میلیارد دلار رسید. تا سپتامبر که دو برنده از ایلینویز برای جمع آوری آن جلو آمدند، بی ادعا باقی ماند. طبق گزارش آسوشیتدپرس، این جکپات اکنون چهارمین جکپات بزرگ در تاریخ ایالات متحده است.

برنده جکپات پاوربال می تواند جایزه خود را به عنوان سالیانه با 30 پرداخت فارغ التحصیلی طی 29 سال یا به صورت یکجا دریافت کند. تجدیدنظر در گزینه نقدی 929.1 میلیون دلاری بلافاصله در دسترس نبود. ممکن است بخواهید قبل از جمع آوری گزینه نقدی دو بار فکر کنید.

اگر بلیط شما و هر بلیط دیگری که از زمان قرعه کشی شنبه فروخته شده است با شش عدد بالا مطابقت نداشته باشد، جکپات پاوربال حتی از 2 میلیارد دلار برای قرعه کشی بعدی در روز چهارشنبه بیشتر خواهد شد.

پاوربال در 45 ایالت و همچنین واشنگتن، دی سی، پورتوریکو و جزایر ویرجین ایالات متحده بازی می شود. قرعه کشی ها هر دوشنبه، چهارشنبه و شنبه در ساعت 10:59 شب به وقت شرقی برگزار می شود.

[ad_2]

Leave a reply