پانل خانه می‌سی‌سی‌پی پس از تولد، درمان طولانی‌تری را تأیید می‌کند

[ad_1]

جکسون، خانم (AP) – یک کمیسیون می سی سی پی روز سه شنبه لایحه ای را ارائه کرد که به زنان یک سال کامل پوشش Medicaid پس از زایمان می دهد، درست چند روز پس از آن که فرماندار جمهوری خواه تیت ریوز حمایت خود را از این اقدام اعلام کرد.

این لایحه با رای گیری صریح و با مخالفت در کمیته کمک های پزشکی مجلس به تصویب رسید.

نماینده میسی مک گی، دی-هتیسبرگ، یکی از مدافعان قدیمی پوشش یک سال کامل پس از زایمان به جای دو ماه معمول ایالت، گفت: “این کار درستی برای زنان و نوزادان می سی سی پی است.”

Medicaid حدود 60 درصد از تولدها در می سی سی پی را پرداخت می کند. این ایالت یکی از فقیرترین ایالت های ایالات متحده است و نرخ مرگ و میر نوزادان و مادران بالایی دارد. زنان سیاه پوست به طور قابل توجهی بیشتر در معرض عوارض پس از بارداری هستند.

فیلیپ گان، رئیس جمهوری خواه، و رئیس کمیته مراقبت های بهداشتی، جوی هود، آر-آکرمن، تصمیم خواهند گرفت که آیا لایحه 2212 سنا را برای بحث در مجلس کامل قبل از مهلت 8 مارس مطرح کند یا خیر. این لایحه در 7 فوریه در سنا تصویب شد.

ریوز برای انتخاب مجدد نامزد می شود و دموکرات ها از بی میلی او برای حمایت از یک سال پوشش Medicaid پس از زایمان انتقاد کرده اند. فرماندار خود را “مرد شماره” می نامد و اغلب گفته است که متقاعد نشده است که ارزش هزینه کردن حدود 7 میلیون دلار در سال را دارد.

اما روز یکشنبه، ریوز گفت که از زمانی که دادگاه عالی ایالات متحده سال گذشته در پرونده ای از می سی سی پی، حقوق سقط جنین را در سراسر کشور لغو کرد، نوزادان بیشتری متولد خواهند شد. او گفت که پوشش طولانی تر Medicaid پس از تولد “بخشی از برنامه جدید ما برای زندگی است.”

در طول اورژانس ملی بهداشت عمومی COVID-19 که در مارس 2020 آغاز شد، ایالت ها مردم را در Medicaid رها کردند. این وضعیت اضطراری قرار است در ماه می به پایان برسد.

بیست و هشت ایالت و ناحیه کلمبیا پوشش Medicaid پس از زایمان را تا یک سال کامل افزایش داده اند.

اومریا اسکات نماینده دموکرات از لورل روز سه‌شنبه گفت که او و دیگر اعضای گروه سیاهپوست قانون‌گذاری مدت‌ها قبل از اینکه مقاماتی که اکنون به این موضوع رسیدگی می‌کنند، به‌طور مداوم به دنبال پوشش طولانی‌تر Medicaid برای زنان پس از زایمان بوده‌اند.

اسکات گفت: «من فکر می‌کنم چون گاهی می‌خواهیم تاریخ را بازسازی کنیم، گفتن حقیقت مهم است.

سنای ایالت می سی سی پی که تحت کنترل حزب جمهوری خواه است، سال گذشته لایحه ای را تصویب کرد که به موجب آن ستوان جمهوری خواه فرماندار دلبرت هوسمان از تمدید آن حمایت می کرد. گان آن لایحه را رد کرد و گفت در صورتی که وزارت پزشکی ایالتی این پیشنهاد را تایید کند، اجازه بحث در مجلس نمایندگان تحت کنترل جمهوری خواهان را می دهد.

درو اسنایدر، مدیر Medicaid، که توسط فرماندار منصوب شد، روز دوشنبه نامه‌ای صادر کرد و گفت که اجازه دادن به یک سال پوشش پس از تولد “رویکرد درست برای می سی سی پی است.”

ریوز، گان و بسیاری دیگر از مقامات جمهوری خواه در می سی سی پی همچنان با اجازه دادن پوشش Medicaid برای افرادی که در مشاغل کم دستمزد که بیمه درمانی ارائه نمی دهند، مخالف هستند. می سی سی پی یکی از 11 ایالتی است که مجوز توسعه را نداده اند. این پوشش تحت بازنگری اساسی مراقبت های بهداشتی که در سال 2010 توسط رئیس جمهور وقت باراک اوباما امضا شد، اختیاری است.

[ad_2]

Leave a reply