ویدیوی توقف ترافیک تایر نیکولز جمعه منتشر می شود

[ad_1]

ممفیس، تن. – شهر ممفیس ویدئویی از توقف پلیس که منجر به مرگ تایر نیکولز 29 ساله شد، بعد از ساعت 6 بعد از ظهر جمعه (CT) منتشر خواهد کرد.

این اعلامیه روز پنجشنبه توسط استیو مالروی، دادستان ناحیه شلبی اعلام شد و بعداً توسط شهردار ممفیس، جیم استریکلند تأیید شد. مقامات گفته‌اند که می‌خواستند به خانواده نیکولز فرصتی بدهند تا ویدیو را قبل از عموم ببینند.

استریکلند در بیانیه ای ویدئویی گفت: «اقدامات این افسران افتضاح بود و هیچ کس، از جمله مجریان قانون، بالاتر از قانون نیست. ما در حال آغاز یک بررسی خارجی و مستقل از آموزش، سیاست‌ها و عملیات واحدهای تخصصی خود هستیم.»

اوایل پنجشنبه، یک هیئت منصفه کیفرخواست علیه پنج افسر سابق پلیس ممفیس پس از مرگ نیکولز در اوایل این ماه بازگرداند.

تاداریوس بین، دمتریوس هیلی، امت مارتین سوم، دزموند میلز جونیور و جاستین اسمیت به اتهام قتل درجه دوم، حمله شدید، دو فقره آدم ربایی تشدید، دو فقره سوء رفتار رسمی و رسمی در زندان شهرستان شلبی محاکمه شدند. ظلم

در حالی که هر یک از افسران نقش متفاوتی داشتند، مالروی گفت که هر پنج افسر در مرگ نیکولز نقش داشتند.

نشست خبری کامل را در پخش کننده زیر مشاهده کنید.

مالروی گفت که امیدوار است این حادثه منجر به گفتگو در مورد نیاز به اصلاحات پلیس شود.

او گفت: “جهان ما را تماشا می کند و ما باید به دنیا نشان دهیم که چه درس هایی می توانیم از این فاجعه بیاموزیم.” “امیدوارم بتوانیم به آنها نشان دهیم که چه کسی هستیم: جامعه ای که برای تغییر مثبت اینجا در ممفیس و شهرستان شلبی تلاش می کند.”

ویدئویی از توقف ترافیک پلیس ممفیس علیه نیکولز که منجر به مرگ او در ژانویه شد. 7 تاکنون فقط برای مقامات دولتی، وکلا و اعضای خانواده آزاد شده است. وکلای خانواده نیکولز گفته اند که این ویدئو سه دقیقه رفتار “وحشیانه” با نیکولز را نشان می دهد.

دیوید راوش، مدیر اداره تحقیقات تنسی، آن را “کاملاً وحشتناک” توصیف کرد.

راوش گفت: “اجازه دهید واضح بگویم: آنچه در اینجا اتفاق افتاد به هیچ وجه نشان دهنده پلیس درست نیست. این اشتباه بود و این جنایت بود.”

پلیس حوالی ساعت 8:22 بعدازظهر نیکولز را در نزدیکی خانه اش در محله هیکوری هیل متوقف کرد. 7. مالروی گفت: بین نیکولز و چند افسر درگیری رخ داد و اسپری فلفل به کار گرفته شد.

نیکولز قبل از درگیری دوم با پلیس با پای پیاده فرار کرد. مولروی گفت که او در این مکان “جراحات جدی” را تجربه کرد و بعداً با آمبولانس منتقل شد.

مولروی گفت که قبل از فراخوانی آمبولانس «مدت زمانی سپری شده است».

او تایید کرد که افسران درگیر بخشی از واحد SCORPION اداره پلیس ممفیس بودند.

[ad_2]

Leave a reply