ویدیوی تایر نیکولز: پلیس ممفیس چه زمانی فیلم دوربین بدنه را منتشر می کند؟

[ad_1]

ممفیس، تن. – شهر ممفیس و این کشور در انتظار انتشار ویدئویی هستند که توقف ترافیکی را نشان می دهد که منجر به مرگ تایر نیکولز 29 ساله در اوایل این ماه شد.

این ویدیو قرار است بعد از ساعت 6 عصر جمعه (CT) توسط شهر ممفیس منتشر شود. پس از انتشار در اینجا در دسترس خواهد بود. انتظار می‌رود که حاوی فیلم‌هایی از دوربین‌های بدن افسران و همچنین دوربین‌های SkyCop روی میله باشد.

سی جی دیویس، رئیس پلیس ممفیس گفت که او برای آنچه در این ویدئو شاهد بود، آماده نبود.

دیویس صبح جمعه گفت: «در 36 سالی که در مجری قانون بودم، فکر نمی‌کنم شاهد بی‌توجهی به یک انسان در این ویدیو باشم.

مجریان قانون و برخی از ساکنان محلی خود را برای احتمال تظاهرات پس از آزادی روز جمعه آماده می کردند. اما خانواده نیکولز از همه تظاهرات خواستند تا مسالمت آمیز بمانند.

“ما صلح می خواهیم. ما هیچ نوع غوغایی نمی خواهیم. رادنی ولز، ناپدری تایر نیکولز، گفت: ما هیچ نوع مزاحمتی نمی خواهیم. لطفا اعتراض کنید، اما با خیال راحت اعتراض کنید.

پنج افسر پلیس ممفیس – تاداریوس بین، دمتریوس هیلی، امت مارتین سوم، دزموند میلز جونیور و جاستین اسمیت – به دلیل سوء رفتار از کار اخراج شدند و روز پنجشنبه توسط هیئت منصفه بزرگ متهم و بازداشت شدند.

هر کدام به قتل درجه دوم، ضرب و جرح شدید، دو فقره آدم ربایی تشدید کننده، دو فقره سوء رفتار رسمی و ظلم رسمی متهم هستند. تا صبح جمعه، آنها اوراق قرضه را ارسال کرده بودند.

پلیس حوالی ساعت 8:22 بعدازظهر نیکولز را در نزدیکی خانه اش در محله هیکوری هیل متوقف کرد. 7. استیو مولروی، دادستان ناحیه شلبی، گفت که بین نیکولز و چند افسر درگیری رخ داد و اسپری فلفل به کار گرفته شد.

نیکولز قبل از درگیری دوم با پلیس با پای پیاده فرار کرد. مولروی گفت که او در این مکان “جراحات جدی” را تجربه کرد و بعداً با آمبولانس منتقل شد.

مولروی گفت که قبل از فراخوانی آمبولانس «مدت زمانی سپری شده است».

اقدامات افسران که از اعضای یگان ویژه اسکورپیون MPD بودند، به سرعت مورد انتقاد کسانی قرار گرفت که این ویدئو را مشاهده کردند.

جیم استریکلند، شهردار ممفیس گفت: «از زمان اطلاع از این رویداد غم انگیز، شفافیت و اقدام روشمند سریع اولویت اصلی ما بوده است، زیرا خانواده آقای نیکولز و شهروندان ما شایسته چیزی کمتر نیستند. اقدامات این افسران افتضاح بود و هیچ کس، از جمله مجریان قانون، بالاتر از قانون نیست.

استریکلند گفت که شهر در حال آغاز یک بازنگری مستقل از خارج از آموزش، سیاست ها و عملیات واحدهای تخصصی ما است.

استریکلند گفت: «از زمان وقوع این رویداد، واحد SCORPION غیرفعال بوده و باقی مانده است.

[ad_2]

Leave a reply