ویدیوهای Tire Nichols نشان می دهد که در ضرب و شتم ترافیک کشنده ممفیس چه اتفاقی افتاده است

[ad_1]

توصیه شده تایر نیکولز بیننده ویدیو، اخطار زبانی و محتوای گرافیکی.

ویدیوهای 1،2 و 3 از 4 در زیر آمده است. ویدیوی دیگر به زودی در این داستان آپلود خواهد شد.

window.loadAnvato({“mcp”:”LIN”,”width”:”100%”،”height”:”100%”،”video”:”8341937″,”autoplay”:false,”expect_preroll”:true “pInstance”:”p0″، “plugins”:{“comscore”:{“clientId”:”6036439″، “c3”:”wjtv.com”، “version”:”5.2.0″، “useDerivedMetadata” :true,”mapping”:{“c3″:”wjtv.com”،”ns_st_st”:”wjtv”،”ns_st_pu”:”Nexstar”،”ns_st_ge”:””،”cs_ucfr”:””}}، “dfp”:{“adTagUrl”:”

window.loadAnvato({“mcp”:”LIN”,”width”:”100%”،”height”:”100%”،”video”:”8341950″,”autoplay”:false,”expect_preroll”:true “pInstance”:”p1″، “plugins”:{“comscore”:{“clientId”:”6036439″، “c3”:”wjtv.com”، “version”:”5.2.0″، “useDerivedMetadata” :true,”mapping”:{“c3″:”wjtv.com”،”ns_st_st”:”wjtv”،”ns_st_pu”:”Nexstar”،”ns_st_ge”:””،”cs_ucfr”:””}}، “dfp”:{“adTagUrl”:”

window.loadAnvato({“mcp”:”LIN”,”width”:”100%”،”height”:”100%”،”video”:”8341939″,”autoplay”:false,”expect_preroll”:true “pInstance”:”p2″، “plugins”:{“comscore”:{“clientId”:”6036439″، “c3”: “wjtv.com”، “version”:”5.2.0″، “useDerivedMetadata” :true,”mapping”:{“c3″:”wjtv.com”،”ns_st_st”:”wjtv”،”ns_st_pu”:”Nexstar”،”ns_st_ge”:”News”،”cs_ucfr”:””}} “dfp”:{“adTagUrl”:”

ممفیس، تن. – فیلم هایی که دستگیری خشونت آمیز تایر نیکولز 29 ساله، مرد ممفیس را نشان می دهد که 3 روز پس از ضرب و شتم پلیس در یک ایستگاه ترافیکی جان باخت. 7 توسط مقامات ممفیس منتشر شده است.

این عکس ارائه شده توسط خانواده نیکولز، تایر نیکولز را نشان می دهد که علاقه زیادی به عکاسی داشت و دوستان او را شاد و دوست داشتنی توصیف کردند. نیکولز در ماه ژانویه تنها چند دقیقه از خانه اش در ممفیس، تن بود. در 7، 2023، زمانی که توسط پلیس کشیده شد و به طرز مرگباری مورد ضرب و شتم قرار گرفت. پنج افسر پلیس ممفیس از آن زمان به قتل درجه دوم و سایر جرایم متهم شدند. (از طریق AP از خانواده نیکولز)

این ویدئوها، که هم از فیلم‌های دوربین بدنه و هم فیلم‌های نظارت خیابانی تشکیل شده‌اند، عصر جمعه توسط شهر ممفیس منتشر شد. این داستان با رونویسی کامل رویدادها به روز می شود.

رئیس پلیس ممفیس، سی جی دیویس، صبح جمعه گفت که برای چیزی که می بیند آماده نیست.

دیویس گفت: “در 36 سالی که در مجری قانون هستم، فکر نمی کنم شاهد بی اعتنایی به یک انسان که در این ویدئو به نمایش گذاشته شده باشد.”

پنج افسر سابق پلیس ممفیس – تاداریوس بین، دمتریوس هیلی، امت مارتین سوم، دزموند میلز جونیور و جاستین اسمیت – به دلیل رفتار نادرست از کار اخراج شدند و روز پنجشنبه توسط هیئت منصفه بزرگ متهم و بازداشت شدند.

چپ: جاستین اسمیت، مرکز بالا: امت مارتین سوم، بالا سمت راست: دزموند میلز جونیور، وسط چپ: دمتریوس هیلی، پایین سمت راست: تاداریوس بین (عکس‌ها توسط اداره پلیس ممفیس ارائه شده است)

هر کدام به قتل درجه دوم، ضرب و جرح شدید، دو فقره آدم ربایی تشدید کننده، دو فقره سوء رفتار رسمی و ظلم رسمی متهم هستند. تا صبح جمعه، آنها اوراق قرضه را ارسال کرده بودند.

پلیس حوالی ساعت 8:22 بعدازظهر نیکولز را در نزدیکی خانه اش در محله هیکوری هیل متوقف کرد. 7. استیو مولروی، دادستان ناحیه شلبی، گفت که بین نیکولز و چند افسر درگیری رخ داد و اسپری فلفل به کار گرفته شد.

نیکولز قبل از درگیری دوم با پلیس با پای پیاده فرار کرد. مولروی گفت که او در این مکان “جراحات جدی” را تجربه کرد و بعداً پس از “مدت زمانی سپری شده” با آمبولانس منتقل شد.

نیکولز پدر یک کودک 4 ساله بود و با ناپدری خود در FedEx کار می کرد. خانواده گفته اند که او از اسکیت بورد، عکاسی، استارباکس و تماشای غروب خورشید از پارکی در ممفیس لذت می برد.

او سه روز پس از برخورد با پلیس در بیمارستان ممفیس درگذشت. خانواده در آخرین سخنان خود گفتند، او مادرش را که نامش روی بازویش خالکوبی شده بود صدا زد.

این یک داستان در حال توسعه است.

[ad_2]

Leave a reply