ویدئو: یک زن مسن در تیراندازی به فارغ‌التحصیلی دبیرستان در پردیس خاویر کشته و 2 تن دیگر زخمی شدند.

[ad_1]

نیواورلئان (WGNO) – روز ترسناکی برای کلاس دبیرستان موریس جف در سال 2022 و خانواده‌هایشان پس از تیراندازی که روز سه‌شنبه فارغ‌التحصیل شدند، بود.

درست قبل از ظهر، NOPD شروع به بررسی یک تیراندازی کرد که پس از این مراسم که در پردیس دانشگاه خاویر برگزار شد، رخ داد.

در حالی که فارغ التحصیلان و خانواده هایشان در حال ترک بودند، کارآگاهان می گویند که درگیری بین دو زن درگرفت و سپس تیراندازی بلند شد. مشخص نیست که این دو درگیر از دانش‌آموزان مدرسه بوده‌اند یا خیر.

حداقل 3 نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و به بیمارستان های محلی منتقل شدند، از جمله یک زن مسن که گمان می رود مادربزرگ یکی از فارغ التحصیلان باشد که از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان باخت. دو مرد نیز که مورد اصابت گلوله قرار گرفتند با جراحات غیر قابل تهدید به بیمارستان منطقه منتقل شدند.

به گفته NOPD، حداقل 3 مظنون بازداشت شده اند، اما در حال حاضر کسی بازداشت نشده است.

مراسم فارغ التحصیلی دبیرستان از ساعت 10 صبح شروع شد و تیراندازی حوالی ظهر گزارش شد.


پس از شنیدن این تیراندازی، فرماندار جان بل ادواردز بیانیه ای را در توییتر منتشر کرد.

تصویر
بیانیه فرماندار جو بل ادواردز در مورد تیراندازی دانشگاه خاویر

پشتیبانی لوئیس بیانیه زیر را صادر کرد: “من از بی رحمی که امروز در خارج از دانشگاه خاویر نشان داده شد، خشمگین و ناراحت هستم.”، سرپرست NOLA-PS، دکتر دکتر. هندرسون لوئیس جونیور گفت.

“سالمندان فارغ التحصیل موریس جف آنجا بودند تا در دستاوردهای جمعی خود سهیم شوند و از روشنایی آینده خود لذت ببرند – فقط برای اینکه خوش بینی آنها با خشونت اسلحه از بین برود. این باید متوقف شود ما باید به عنوان یک جامعه، به عنوان یک کشور گرد هم بیاییم و به آسیب های ناشی از دسترسی به اسلحه رسیدگی کنیم و به ریشه خشم و ناامیدی که افراد را وادار می کند حتی به فکر آسیب رساندن به دیگران بیفتیم، بپردازیم. همه فرزندان ما حق دارند که ایمن باشند و ما باید تمام تلاش خود را برای محافظت از این حق انجام دهیم. دلم برای خانواده‌های قربانیان می‌سوزد و از همه ما خواهش می‌کنم در مواقع ضروری دور آنها جمع شویم.»

پاتریشیا پرکینز، موریس جف، رئیس مدرسه نیز بیانیه ای ارائه کرد:

موریس جف، رئیس مدرسه پاتریشیا پرکینز گفت: “این یک تراژدی وحشتناک در روزی است که باید برای سالمندان ما جشن باشد، اما موریس جف یک جامعه مدرسه قوی است و ما برای کمک به بهبود یکدیگر متحد خواهیم شد.” ما هر روز به فرزندان خود می آموزیم که با کلمات خود اختلافات خود را حل کنند و نسبت به یکدیگر دلسوز باشند. فارغ التحصیلان ما در این دنیا تفاوت ایجاد خواهند کرد زیرا یاد می گیرند که یکدیگر را به عنوان انسان هایی برابر ببینند. این عزم تنها پس از خشونت امروز قوی‌تر است.»


این سومین مبارزه و دومین تیراندازی در مراسم فارغ التحصیلی در لوئیزیانا در این ماه است.

در 19 می، پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان هاموند، در محوطه دانشگاه جنوب شرقی لوئیزیانا دعوا شروع شد. این درگیری با تولید اسلحه تشدید شد. سه نفر هدف تیراندازی قرار گرفتند و یک نفر دیگر در تلاش برای فرار از منطقه زخمی شد. در این رابطه یک جوان 20 ساله دستگیر شد.

روز بعد، 20 مه، درگیری بین چند گروه بزرگ در فارغ التحصیلی دبیرستان کارور، در نیواورلئان رخ داد. در این حادثه یک مجرم 22 ساله دستگیر شد و پلیس می گوید مظنون یک قبضه سلاح گرم در اختیار داشت.



[ad_2]

Leave a reply