ویدئو: مظنون قتل الیزا فلچر چند ساعت پس از ربوده شدن ماشین را تمیز می کند

[ad_1]

ممفیس، تن. (WREG) – فیلم جدید نظارتی مرد متهم به ربودن و قتل الیزا فلچر را نشان می دهد که پلیس جسد او را روز سه شنبه شناسایی کرد و چند ساعت پس از ناپدید شدن معلم مدرسه ممفیس ماشین خود را تمیز می کند.

این ویدئو نشان می‌دهد که کلوتا آبستون در حدود ساعت 7:57 صبح جمعه، بیش از سه ساعت پس از اینکه فلچر در نزدیکی دانشگاه ممفیس در حال دویدن در نزدیکی دانشگاه ممفیس بود، به آپارتمان‌های لانگ‌ویو گاردن که برادرش در آن زندگی می‌کند، می‌رسد.

مدتی در وسیله نقلیه می نشیند و سپس به سمت صندوق عقب می رود. به سختی می توان دید دقیقاً چه می کند، اما کمی بعد به واحد آپارتمان برادرش می دود.

چند دقیقه بعد، او به بیرون می آید و بیش از یک ساعت را در سمت سرنشین SUV می گذراند.

طبق اسناد دادگاه، یکی از شاهدان گفت که آبستون حال عجیبی داشت و به شدت داخل ماشینش را با یک قالیشویی تمیز کرد و لباس هایش را در سینک خانه شست.

این ویدئو پس از آن منتشر شد که پلیس ممفیس سه شنبه تایید کرد که فلچر در پشت خانه ای در ممفیس جنوبی دوشنبه شب جسد پیدا شده است. جسد در حین جستجو در ممفیس جنوبی در نزدیکی جایی که پلیس گفت ابستون در حال تمیز کردن وسیله نقلیه خود دیده شد، پیدا شد.

مارشال های ایالات متحده روز شنبه ابستون 38 ساله را پس از اینکه پلیس DNA او را روی یک جفت صندل در نزدیکی جایی که آخرین بار فلچر دیده بود، کشف کرد، دستگیر کردند.

آبستون در سال 2020 پس از گذراندن 20 سال زندان به دلیل یک آدم ربایی قبلی از زندان آزاد شد. او صبح روز سه شنبه برای اولین بار به اتهام آدم ربایی، دستکاری شواهد، سرقت، سرقت هویت و استفاده متقلبانه از کارت اعتباری در دادگاه حاضر شد.

چندین نفر از بستگان فلچر به همراه بیش از 20 نفر از اعضای رسانه در دادگاه حضور داشتند زیرا برای آبستون وثیقه 510000 دلاری صادر شد. آبستون گفت که توان پرداخت ضمانت نامه و وکیل را ندارد. لوئی مونتسی، قاضی جلسات جنرال، یک وکیل مدافع عمومی را به نمایندگی از آبستون منصوب کرد.

سوابق دادگاه نشان می دهد که آبستون به قتل درجه یک نیز متهم شده است. او قرار است روز چهارشنبه بار دیگر در دادگاه حاضر شود.

آسوشیتدپرس در این گزارش مشارکت داشته است.

[ad_2]

Leave a reply