وکیل: بقایای بیشتری از راشیم کارتر پیدا شد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – یک وکیل خانواده راشیم کارتر می گوید که به خانواده اطلاع داده شده است که مجموعه سوم بقایای حاوی DNA مشابه کارتر است.

به گفته وکیل بن کرامپ، مقامات آزمایشگاه جنایی می سی سی پی به خانواده اطلاع دادند که بقایای بدن در 23 فوریه 2023 پیدا شده است.

کارتر، 25 ساله، در 2 اکتبر 2022 توسط خانواده اش ناپدید شد. بقایای اسکلت او در ملکی در شهرستان اسمیت در 2 نوامبر 2022 پیدا شد و برای بررسی به آزمایشگاه جنایی ایالت می سی سی پی منتقل شد.

خانواده کارتر بر این باورند که بازی ناپسند در آن دخیل بوده است. کرامپ نامه ای به وزارت دادگستری فرستاد و از آنها خواست تا در این پرونده دخالت کنند.

خانواده راشیم کارتر، در حالی که هنوز عمیقاً غمگین هستند، توسط مقامات می سی سی پی که بر این پرونده نظارت می کنند، از اطلاعات کافی و بسته شدن آنها محروم هستند. از ابتدای این پرونده خانواده گمراه شده است. در ابتدا، زمانی که بقایای راشم برای اولین بار با سر جدا شده از بدنش کشف شد، مقامات به خانواده گفتند که حیوانات راشیم را کشته اند. در آن زمان، مقامات اعتراف کردند که معتقد بودند او به قتل رسیده است.

اکنون غیرقابل قبول است که خانواده از طریق ایمیل متوجه شوند که بقایای بیشتری از رشیم پیدا شده است و هنوز هیچ اطلاعات دیگری به آنها داده نشده است، پیشنهاد ملاقات با مقامات و یا دریافت بقایای او داده نشده است. آنها همچنان در هر مرحله سنگر گرفته می شوند. این خانواده فقط می خواهند بدانند چه اتفاقی برای راشم افتاده و خداحافظی کنند – آنها می خواهند بقایای اضافی را به آنها برگردانند تا بتوانند او را دفن کنند.

وکیل بن کرامپ

اداره تحقیقات می سی سی پی (MBI) در نوامبر 2022 به درخواست اداره کلانتر شهرستان اسمیت به تحقیقات پیوست. بیلی مارتین، دبیر مطبوعاتی اداره امنیت عمومی می سی سی پی (DPS)، گفت که ماموران به انجام مصاحبه ها کمک کردند، منطقه ای را که بقایای اجساد در آن پیدا شد را بررسی کردند و نکاتی را برای کمک به تعیین آخرین مکان شناخته شده کارتر بررسی کردند.

در ماه مارس، مقامات MBI اعلام کردند که انسان شناسی پزشکی قانونی کارتر توسط دفتر بازرسی پزشکی ایالت می سی سی پی در 2 فوریه 2023 تکمیل شد. مارتین گفت که صرفاً بر اساس وضعیت بقایای او، هیچ راهی وجود ندارد که بتوان علت مرگ را توجیه کرد. توسط دفتر پزشکی قانونی تعیین می شود.

به گفته مارتین، MBI و اداره کلانتری شهرستان اسمیت به بررسی مرگ کارتر ادامه خواهند داد.

خانواده کارتر قصد دارند روز شنبه، 29 آوریل ساعت 11:00 صبح در Taylorsville SportsPlex مراسم بیداری برگزار کنند.

[ad_2]

Leave a reply