وکیل او می گوید، اف بی آی از برت فاور فقط یک سوال پرسید

[ad_1]

هفته گذشته، برت فاور، اسطوره NFL، زمانی که وکیل او به NBC News تایید کرد که FBI از بازیکن سابق بازجویی کرده است، دوباره خبرساز شد.

فاور الهام بخش خریدهای 8 میلیون دلاری در یک رسوایی رفاهی بود که FBI در سال 2020 شروع به تحقیق در مورد آن کرد. اما مبادله این ورزشکار با ماموران فدرال که بیش از دو سال پیش انجام شد، ظاهرا آنقدر بی ضرر بود که فاور بعداً درباره آن خندید. .

باد هولمز، وکیل فاور گفت: «برت با خنده به من گفت که FBI از او پرسیده است که آیا او هرگز به توپلو رفته است یا خیر.

یک سازمان غیرانتفاعی که توسط کمک‌های رفاهی تامین می‌شد، ۱.۱ میلیون دلار به شرکت فاور اینترپرایز برای یک کنسرت تبلیغاتی مبهم پرداخت کرد. فاور از آن زمان وجوه را به ایالت بازگردانده است. اتهامات مدنی جاری علیه فاوره ادعا می کند که این ورزشکار طبق توافق نامه ای برای ایراد سخنرانی هایی که هرگز ایراد نکرده بود، دستمزد دریافت کرده است، توافقی که وکلای مدافع می گویند فاور از وجود آن بی اطلاع بوده است.

اکنون، وکلای فاور این سوال را مطرح می‌کنند که آیا این ورزشکار را می‌توان به خاطر عدم حضور در رویدادهایی که هیچ اطلاعی در مورد آن نداشت – مانند گردهمایی در Tupelo، به گفته هولمز، مورد توجه اف‌بی‌آی قرار داد.

می سی سی پی امروز با هولمز، وکیل هتیسبرگ که برای چندین دهه وکالت ورزشکاران حرفه ای در می سی سی پی را بر عهده داشته است، در تاریخ سپتامبر صحبت کرد. 2، روز بعد از داستان NBC.

هولمز گفت که اف‌بی‌آی بیش از دو سال پیش به طور خلاصه از فاور بازجویی کرد – قبل از اینکه می‌سی‌سی‌پی تودی در اوایل سال جاری به طور علنی درگیر فاوره در رسوایی بزرگ رفاهی بود – و فاور از آن زمان تاکنون با ماموران صحبت نکرده است.

تا آنجا که هولمز آگاه است، مقامات یک سوال از فاوره پرسیدند.

هولمز گفت: ماموران از او پرسیدند: آیا تا به حال به توپلو رفته ای؟ «و برت می‌گوید: «وقتی با پدرم نه ساله بودم. چرا؟ این در مورد چیست؟ آنها می گویند، “تو هرگز به توپلو نرفته ای؟” البته بیا بعدا بفهمن، میگن حضور نداشت. جهنم، اگر او در توپلو حضور نداشت، تیتر خبرها می شد.”

سازمان غیرانتفاعی در مرکز رسوایی رفاهی، مرکز آموزش جامعه می سی سی پی، شرکت فاور را در سال 2017 و 2018 استخدام کرد تا ظاهراً خانواده ها را در ابتدا برای می سی سی پی تبلیغ کند، برنامه ای که قرار بود به خانواده های نیازمند کمک کند اما در عوض خرج نادرست ده ها میلیون دلار را تسهیل کرد. صندوق های رفاه فدرال

عناوین ملی بر این موضوع متمرکز شده است که چگونه فاور ظاهراً 1.1 میلیون دلار در ازای سخنرانی در رویدادهایی دریافت کرده است که هرگز در آن شرکت نکرده است – اما فاوره مخالف است که او تا به حال حاضر شده در هر رویدادی شرکت کند.

هولمز گفت: “چطور است که می خواهید مرا برای چیزی مسئول بدانید که هیچ کس به من نگفت کجا باشم.” فاور مطلقاً هیچ اطلاعی از آن نداشت… تعیین زمان و مکان به عهده آنها بود.

قراردادی که شاد وایت، حسابرس دولتی برای بیان این ادعا استفاده کرده است، تا کنون هرگز علنی نشده است و ظاهر این سند، صحت این توافق را زیر سوال می برد.

محدوده سه پاراگراف خدمات در قرارداد ادعایی خدماتی را که فاور ظاهراً قرار بود انجام دهد را تشریح می کند: در سه رویداد سخنرانی کند، یک نقطه رادیویی را قطع کند و یک سخنرانی اصلی را ارائه دهد. دفتر حسابرس در گزارش خود که در سال 2020 منتشر شد، این موارد را مورد بحث قرار داده است.

طبق این توافق، یکی از نمونه‌هایی از رویدادی که ممکن است انتظار می‌رفت فاور در آن شرکت کند، فرمانداری بود. تظاهرات “نوجوانان سالم” فیل برایانت – یکی از آنها در توپلو در سال 2018 برگزار شد.

در مقاله ای از WCBI در مورد این مطلب آمده است: فرماندار فیل برایانت ابتکاری به نام «نوجوانان سالم برای می سی سی پی بهتر» را رهبری کرد و خانواده ها ابتدا این برنامه را از طریق راهپیمایی ها گسترش می دهد تا نوجوانان را برای تعیین اهداف و انتخاب مسئولانه در زمینه هایی که بر سلامت و آینده آنها تأثیر می گذارد، تشویق کند. رالی توپلو

فاوره شرکت نکرد.

نانسی نیو، بنیانگذار غیرانتفاعی که از آن زمان به رشوه و کلاهبرداری اعتراف کرده است، اخیراً ادعا کرد که برایانت کسی بود که به او دستور داد تا به فاوره پرداخت کند.

در حوالی زمان پرداخت به Favre Enterprises، فاور همچنین با جان دیویس، مدیر رفاه منصوب نیو و برایانت کار می کرد تا راهی برای استفاده از پول رفاهی برای ساخت یک استادیوم جدید والیبال در دانشگاه دانشگاه می سی سی پی جنوبی پیدا کند. مقامات مجبور بودند با دقت یک قرارداد اجاره بین سازمان غیرانتفاعی و بنیاد ورزشی دانشگاه تنظیم کنند، زیرا یک ممنوعیت فدرال برای استفاده از کمک هزینه های رفاهی برای آجر و ملات وجود دارد. برای اینکه این پروژه با برنامه رفاهی منسجم شود، در قرارداد اجاره آمده است که Families First از این تسهیلات برای برنامه‌نویسی استفاده می‌کند، اگرچه هرگز چنین نشد.

فاور یک بار با اشاره به نانسی نیو به یکی از همکاران تجاری خود نوشت: “او ارتباطات قوی دارد و از طریق پول کمک مالی 5 میلیون برای تسهیلات Vball به من داد.”

هولمز گفت که طبق گفته فاور، این ورزشکار زمانی که ماموران دفتر حسابرسی در حال مصاحبه با فاور بودند با FBI ملاقات کرد و از او پرسیدند که آیا FBI می تواند به آن بپیوندد یا خیر.

هولمز گفت که از FBI که از موکلش سؤال دیگری می‌پرسد بی‌اطلاع است – مانند نقش فاور در تسهیل انتقال 5 میلیون دلار برای ساخت استادیوم والیبال یا 2 میلیون دلار به یک استارت‌آپ داروسازی، دو سناریو که در مجموعه تحقیقاتی می‌سی‌سی‌پی امروز کشف شد. “The Backchannel.”

هولمز ادامه داد: “این تنها تماسی است که من از او با FBI داشته است.” “و این همان چیزی بود که دو یا سه سال پیش به آغاز بازگشت… من فقط فرض کردم که آنها تحقیقات مقدماتی را در مورد بسیاری از مواردی که مردم به آنها اعتراف کردند آغاز کردند. نام برت اتفاقاً آنجا بود.»

هولمز تکرار کرد که هیچ مدرکی مبنی بر اینکه فاور در رابطه با صندوق های رفاهی اشتباه کرده باشد، ندیده است. وکیل گفت که فاور برای خدماتی که انجام داده پول دریافت کرده است – یعنی یک نقطه تجاری که برای برنامه رفاهی ضبط کرده است.

یک فاکتور غیرانتفاعی نیو در سال 2018 که از رادیو SuperTalk دریافت شد، نشان می‌دهد که آگهی بازرگانی Favre’s Families First بیش از دوجین بار در طول یک دوره سه ماهه پخش شد.

فاور علناً این تصور وایت را رد کرده است که برای کاری که انجام نداده دستمزد دریافت کرده است.

فاور در یک پست رسانه اجتماعی در سال 2021 نوشت: “من هرگز برای حضور بدون حضور پول نمی پذیرم، همانطور که حسابرس ایالت می سی سی پی، شاد وایت، ادعا می کند.” دروغ گفتن این که پول برای رویدادهای عدم نمایش بوده است چیزی است که نمی توانم درباره آن سکوت کنم.»

در یک کنفرانس مطبوعاتی که وایت برای رد اظهارات فاور برگزار کرد، حسابرس نام قرارداد را ذکر کرد.

من در اتاق نبودم، اما به محض اینکه وارد اتاق شدیم، ماموران ما قرارداد را روی میز گذاشتند که در آن چیزهایی که آقای آقای می‌گفتند توضیح داده شده بود. وایت گفت، فاور قرار بود این کار را انجام دهد تا 1.1 میلیون دلار پول رفاهی به او پرداخت شود. “قرارداد بسیار ساده است. ما در این جلسه از ایشان پرسیدیم که آیا این سخنرانی ها را انجام دادید که پاسخ ایشان منفی بود.

استدلال وایت بر این واقعیت استوار بود که قراردادی که او در اختیار داشت یک توافق مشروع بود – تصوری که وکلای فاور اکنون در مورد آن تردید دارند.

صفحه اول قرارداد، یک سند PDF که به عنوان بخشی از کشف در پرونده مدنی تولید شده است، ایمیلی است که نانسی نیو ظاهراً برای پسرش زک نیو در دسامبر 2017 ارسال شده است. این ایمیل حاوی جزئیات بیشتری در مورد دامنه خدمات است. می‌گوید ضبط‌های تبلیغاتی یا نوارهای ضبط‌شده تا حد امکان نزدیک به هاتسبورگ، زادگاه فاوره تنظیم می‌شوند. این تظاهرات “نوجوانان سالم برای می سی سی پی بهتر” فرماندار را به عنوان نمونه ای از حضور عمومی که فاور در آن شرکت خواهد کرد ذکر می کند، اما همچنین تصریح می کند، “اینها فقط در زمان در دسترس مشتری برنامه ریزی می شوند.”

قالب بندی ایمیل نامنظم است، یکی از دلایلی که وکلای فاور صحت آن را زیر سوال می برند. این سند نمی گوید ایمیل به فاور تحویل داده شده است.

مری لی هولمز، دختر باد، دادستان عمومی در شهرستان فارست و وکیل تیم دفاعی فاور، به می سی سی پی امروز گفت: “وقتی آن را دیدم، فکر کردم “این چیست؟” این فقط یک ایمیل غیررسمی است که می‌گوید: «هی، می‌خواهی اول سخنگوی خانواده‌ها بشوی؟»

در این ایمیل، نام حسابدار Favre Enterprises رابرت “بابی” کولامبر، که در قرارداد به عنوان مدیر ارشد مالی سازمان توصیف شده است، به اشتباه “Lculumber” نوشته شده است. سند ارائه شده به وکلای دادگستری نیز با عنوان “Farve Enterprises” نامگذاری شده است که غلط املایی نام فاور است.

“آنها املای فاور را اشتباه نوشته اند. من می گویم، آیا این حتی یک موضوع واقعی است؟ مری لی هلمز گفت: من می‌خواهم ابرداده‌ها را در این مورد ببینم.

این قرارداد حاوی امضایی از بابی کولمبر است که در خطی که نام چاپ شده به اشتباه “بابی” نوشته شده است. اسناد دفتر وزیر امور خارجه نشان می دهد که امضای کولامبر – او معمولاً از نام کامل خود رابرت استفاده می کند – بسیار متفاوت از امضای قرارداد فاور است.

با این حال، طبق ایمیل‌هایی که می‌سی‌سی‌پی امروز به دست آورده، کولامبر قرارداد و امضای خود را در ایمیلی به دفتر حسابرس تأیید کرد. کولامبر، یک حسابدار، نیز از حسابرس دولتی تقاضای بازپرداخت دریافت کرد، اما به عنوان متهم در دعوای مدنی نامی از وی ذکر نشد. او امروز پنجشنبه به می سی سی پی تماس نگرفت.

فقدان یک توافق نامه کتبی واقعی می تواند به دفاع حقوقی فاور در مورد نقض اتهامات قرارداد کمک کند – اگر قراردادی وجود نداشته باشد، هیچ نقضی وجود ندارد. اما اعتراف به گرفتن 1.1 میلیون دلار بدون توافق کتبی ممکن است برای فاور نیز خوشایند نباشد.

“اگر وکلای فاور اکنون می گویند که او بیش از یک میلیون دلار پول رفاهی بدون قرارداد معتبر دریافت کرده است، نتایج متفاوت نیست. وایت در بیانیه ای کتبی به می سی سی پی امروز گفت: Favre Enterprises نباید پرداخت می شد و بنابراین باید 1.1 میلیون دلار به مالیات دهندگان بپردازد. “من در شگفتم که آقای. فاور و نمایندگانش همچنان به حفر حفره قانونی عمیق تری برای خود در رسانه ها ادامه می دهند.

می سی سی پی امروز از باد هولمز پرسید که آیا نانسی نیو و فاور قرارداد تبلیغاتی را به عنوان راهی برای دریافت پول به استادیوم والیبال وارد کرده اند، که هولمز در پاسخ گفت: «نه، نه، نه، این چیزی نیست. اگر چنین است، من نشنیده ام.»

بیشتر بخوانید: “تو گردنت را به خاطر من گیر کردی”: برت فاور از شهرت و لطف استفاده کرد تا دلارهای رفاهی را جذب کند

تصحیح: نسخه قبلی این داستان موضع رابرت کولومبر را با Favre Enterprises اشتباه اعلام کرد. او طبق قراردادی مدیر مالی است. این داستان همچنین دخالت او در دعوای مدنی را اشتباه بیان کرد. در حالی که مطالبه بازپرداخت از سوی حسابرسی به وی ابلاغ شد، در شکایت دادگاه از وی نامی برده نشد.

این مقاله برای اولین بار در می سی سی پی امروز ظاهر شد و در اینجا با مجوز Creative Commons بازنشر شد.

[ad_2]

Leave a reply