وکلا می گویند که شکایت علیه فاوره باید رد شود

[ad_1]

جکسون، خانم (AP) – وکلای مدافع بازنشسته NFL برت فاور در یک دادگاه جدید که روز دوشنبه تشکیل دادند استدلال کردند که یک دعوای مدنی علیه او که به دنبال بازیابی پول های خرج شده رفاهی در بزرگترین پرونده فساد می سی سی پی است باید رد شود زیرا وزارت خدمات انسانی دولت هیچ مدرکی ندارد و سعی می کند از گناه خود منحرف شود.

میلیون‌ها دلار از پرداخت‌های رفاهی فدرال برای کمک به مردم کم‌درآمد می‌سی‌سی‌پی – برخی از فقیرترین مردم کشور – در عوض در پروژه‌هایی که توسط ثروتمندان یا افراد دارای ارتباط خوب پشتیبانی می‌شوند، از جمله پروژه‌هایی که توسط فاور حمایت می‌شوند، بین سال‌های 2016 تا 2019 هدر رفته است. دادستان ها می گویند.

وکلای فاور در پاسخ به ادعاهای این وزارتخانه مبنی بر اینکه قاضی باید درخواست فاور برای حذف از پرونده را نادیده بگیرد، نوشتند که هیچ “مبنای قانونی، واقعی یا اخلاقی” برای ادعاهای آژانس وجود ندارد.

واضح است که همانطور که در شکایت اولیه خود انجام داد، MDHS – که به تنهایی باعث انتقال ادعایی نادرست وجوه به یک نهاد ایالتی دیگر شد، انتقالی که از جمله توسط دادستان کل می سی سی پی تایید شده بود – همچنان به شکایت از فاوره صرفا برای جذب وکلای فاور نوشتند: تبلیغات برای اهداف سیاسی نامناسب.

سال گذشته، وزارت خدمات انسانی از فاور و بیش از سه ده نفر دیگر یا کسب و کار شکایت کرد. در این دادخواست آمده است که پول کمک های موقت فدرال برای خانواده های نیازمند خرج شده است، از جمله 5 میلیون دلار که به یک میدان والیبال که فاور در دانشگاه او در دانشگاه می سی سی پی جنوبی نگهداری می شود – و یک دختر نیز در آن ورزش می کرد – و 1.7 میلیون دلار برای توسعه ورزش اختصاص یافت. دارویی برای درمان ضربه مغزی از شرکتی که فاور در آن سرمایه گذار است.

کیتی پیکت، وکیل این بخش، در اسناد دادگاه مارس نوشت که وکلای فاور استدلال قانونی محکمی برای بیرون کردن موکل خود از پرونده ارائه نکرده اند. او با خواندن درخواست وکلا برای رد “یک بیانیه مطبوعاتی طولانی”، گفت که دادگاه باید “توصیه فاور را نادیده بگیرد.”

وکلای فاور روز دوشنبه در واکنش به این موضوع گفتند: «MDHS پیشنهاد فاور را یک «اعلامیه مطبوعاتی طولانی» می‌داند، اما کفش روی پای دیگر است. آنها می گویند فاور و همسرش به تعهداتی که در یک تعهد کتبی – ماه ها پس از نقل و انتقالات که مبنای ادعاهای MDHS است- برای جمع آوری بودجه برای ساخت تأسیسات والیبال، انجام دادند.

پیکت روز سه شنبه از اظهار نظر درباره اسناد جدید خودداری کرد.

هیچ اتهام جنایی علیه تالار مشاهیر NFL ثبت نشده است، اگرچه افراد دیگری به دلیل مشارکت خود در این ولگردی و خرج کردن اعتراف کرده اند. کسانی که به اتهامات جنایی اعتراف کرده اند عبارتند از جان دیویس، مدیر سابق دپارتمان خدمات انسانی می سی سی پی. و نانسی نیو، مدیر یک سازمان غیرانتفاعی که با فاوره و پروژه های داروی ضربه مغزی و والیبال ارتباط داشت.

هنگامی که فاور سعی کرد از این پرونده خارج شود، او همچنین سه شکایت به اتهام افترا علیه شاد وایت، حسابرس ایالت می سی سی پی و دو بازیکن سابق NFL، پت مک آفی و شانون شارپ، که از فاور در نقش خود به عنوان گوینده ورزش ملی انتقاد کرده بودند، تنظیم کرد.

وایت روز سه شنبه به آسوشیتدپرس گفت: “امیدوارم ایالت بتواند تا حد امکان پول های خرج شده رفاهی را – چه از طرف آقای فاور یا هر شخص دیگری که مسئول است – بازیابی کند.” ما حسابرسان هستیم، نه وکلا که به این پرونده ها در دادگاه رسیدگی می کنیم، اما تیم من آماده ارائه شواهد حسابرسی برای پرونده های کیفری و مدنی در حین انجام آنها است.»

[ad_2]

Leave a reply