وزیر امور خارجه به روز رسانی در مورد دور دوم انتخابات جمهوری خواهان منتشر کرد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – دفتر وزیر امور خارجه می سی سی پی با ادامه رای گیری برای انتخابات دور دوم مقدماتی جمهوری خواهان می سی سی پی در مناطق 2، 3 و 4 به روز رسانی های زیر را منتشر کرد.

به گفته این دفتر، حجم خط تلفنی انتخابات وزیر امور خارجه ثابت است و بیشتر تماس‌ها مربوط به مکان‌های رای‌گیری و سردرگمی رای‌گیری در خیابان سنت است. حوزه رای گیری کلیسای اسقفی فیلیپ در منطقه 2 کنگره. این دفتر حدود 10 گزارش از رای دهندگان دریافت کرده است که ادعا می کنند توانسته اند در انتخابات مقدماتی رای ناحیه 3 را به صندوق بیندازند اما در طول دور دوم انتخابات، رای ناحیه 2 را از کارکنان رای گیری در همان حوزه دریافت کرده اند. .

دور دوم انتخابات توسط احزاب سیاسی و مقامات محلی انتخابات برگزار می شود. با این حال، همه گزارش ها به مقامات مربوطه از جمله دادستانی کل منتقل شده است.

علاوه بر این، به دلیل انتخاب تقویم نادرست در سیستم مدیریت انتخابات در سراسر ایالت (SEMS)، مردم می سی سی پی که برای رای دادن در 31 مه 2022 ثبت نام کردند، که آخرین مهلت ثبت نام رای دهندگان برای دور دوم انتخابات بود، یا درخواست ثبت نام رای دهندگان را در 31 مه ارسال کردند. 2022 در دور دوم انتخابات امروز در دفتر نظرسنجی ظاهر نخواهد شد. به رای دهندگان در این شرایط دستور داده شده است که روز سه شنبه در پای صندوق های رای با استشهاد است. مقامات محلی که انتخابات را انجام می دهند، ثبت نام رای دهنده را بررسی کرده و برگه رای سوگندنامه را می پذیرند، اگر تاریخ ثبت نام رای دهندگان موثر در 31 مه 2022 یا قبل از آن باشد.

از روز سه شنبه، سیستم مدیریت انتخابات سراسری (SEMS) در مجموع 5317 برگه رای غایب برای دور دوم انتخابات روز سه شنبه درخواست شده است. مجموع 5612 برگه رای غایب جمهوری خواه درخواست شده در روز انتخابات مقدماتی است. همه برگه‌های رای غیر حضوری دور دوم انتخابات اولیه جمهوری‌خواهان باید تا روز سه‌شنبه، 28 ژوئن، مهر پست شوند و به منظور شمارش، ظرف پنج روز کاری از تاریخ 28 ژوئن، توسط دفاتر منشی حوزه دریافت شوند.

برای مشاهده نمونه رای اینجا کلیک کنید.

[ad_2]

Leave a reply