وزارت خزانه داری ایالات متحده درخواست کرده است تا در مورد تامین مالی بحران آب جکسون تحقیق شود

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – مرکز حقوقی فقر جنوبی (SPLC) شکایتی را از طرف ساکنان جکسون به وزارت خزانه داری ایالات متحده علیه وزارت کیفیت محیطی می سی سی پی (MDEQ) و ایالت می سی سی پی تسلیم کرده است.

این گروه مدعی شد که MDEQ و ایالت به دلیل تمویل تبعیض آمیز در بحران آب در جکسون، عنوان ششم قانون حقوق مدنی 1964 و مفاد عدم تبعیض عنوان VI وزارت خزانه داری را نقض کرده اند.

وایکینا کلنتون، مدیر ایالت SPLC می سی سی پی، گفت: «در سال 2021 میلیون ها دلار به می سی سی پی برای رفع چالش های زیرساختی بسیاری داده شد. با این حال، جوامعی مانند جکسون هنوز منتظر دریافت بودجه ارائه شده توسط قانون طرح نجات آمریکا (ARPA) هستند. آب پاک، سالم و آشامیدنی حق بشر است. مردم جکسون هر روز رنج می برند. ساکنان و صاحبان مشاغل بهای گزافی را برای سهل انگاری فاحش رهبری ایالت می پردازند. جکسون یک شهر اکثریت سیاهپوست است که خانه برخی از آسیب پذیرترین و آسیب پذیرترین جوامع است. این وضعیت شایسته نگاهی عمیق به اقدامات نادرست، تبعیض آمیز و سهل انگارانه است. از ایالت “

با توجه به SPLC، مجلس قانونگذاری می سی سی پی به شهرهایی مانند جکسون اجازه داد تا برای پروژه های آب و فاضلاب با استفاده از بودجه مستقیم ARPA خود درخواست کمک مالی یک به یک کنند، در حالی که شهرداری های کوچکتر کمتر از 1 میلیون دلار از بودجه ARPA دریافت می کنند. درخواست مسابقه دو به یک

کریستال مک‌الراث، وکیل ناظر ارشد SPLC گفت: «شهر جکسون مکرراً از ناتوانی خود در پرداخت هزینه 2 میلیارد دلاری تعمیرات تخمینی سیستم آب خود اطلاع داده است. جکسون شهری است که به شدت نیازمند استما نمی توانیم این سیستم تطبیق را نادیده بگیریمدر نظر گرفته شده است که مقدار وجوهی که شهر ممکن است درخواست کند محدود کند.”

[ad_2]

Leave a reply