واکنش مردم می سی سی پی به حکم سقط جنین دادگاه عالی

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – یک حکم بزرگ روز جمعه از دادگاه عالی ایالات متحده با لغو Roe v. وید اهمیت حکم این است که در می سی سی پی با Dobbs v. سازمان بهداشت زنان جکسون

این پرونده قانونی بودن ممنوعیت 15 هفته ای سقط جنین می سی سی پی را مشخص می کند.

این موردی است که ایالت یک گام فراتر برداشت و از دادگاه خواست که Roe را به طور کامل لغو کند. پس از این تصمیم، یکی از داوطلبان گفت که قصد دارند به مبارزه ادامه دهند.

“مطمئناً، ما ادامه خواهیم داد. البته، ما کمی احساس ناامیدی و کمی درماندگی می کنیم زیرا سعی کردیم بجنگیم. اعتراض کرده ایم. ما به نمایندگان کنگره خود نامه نوشته ایم. ما فقط می خواهیم ادامه دهیم. حامی سقط جنین، رز کسرای، گفت: در تلاش کردن.

مردم درباره تأثیرات سلامت عاطفی، در نتیجه چیزی که «تولد اجباری» نامیده اند، بحث می کنند.

“سلامت روان. اگر فرزندی نمی‌خواهید و مجبور به بچه‌دار شدن یا رها کردن فرزندتان می‌شوید، می‌تواند باعث اضطراب، افسردگی یا استرس شود. احساس می‌کنید، “مشکل من چیست؟” ‘من بی ارزشم.’ کسری گفت: «چرا نتوانستم این بچه را نگه دارم؟»

بیش از 20 ایالت در حال حاضر قوانینی دارند که سقط جنین را ممنوع کرده یا دسترسی به آن را به شدت محدود می کند.

ما یک دولت حامی زندگی هستیم. ما همیشه یک دولت حامی زندگی بوده‌ایم. اکنون، ما واقعاً می‌توانیم آن را زندگی کنیم. مردم آنقدر شدیداً مخالف حامی زندگی هستند که می‌توانند به جای دیگری نقل مکان کنند. آنها می‌توانند بروند. داگ هیزر، رقیب سقط جنین گفت: با پای خود رای دهند.

اریک کلارک اسمیت، مخالف سقط جنین، گفت: “در ابتدا قانونی کردن سقط جنین اشتباه بود. آنها کار درستی انجام دادند.”

قضات در این تصمیم بر این باورند که حق پایان بارداری در متن قانون اساسی وجود ندارد، بنابراین این یک حق قانونی نیست.

[ad_2]

Leave a reply