واکنش سیاستمداران می سی سی پی به حمله اف بی آی به خانه ترامپ در فلوریدا

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – روز دوشنبه، دفتر تحقیقات فدرال (اف بی آی) حکم بازرسی در اقامتگاه مار-آ-لاگو رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ را اجرا کرد. به نظر می رسد این حکم بر این موضوع متمرکز است که آیا ترامپ پس از خروج از کاخ سفید دارای اسناد دولتی بوده است یا خیر.

سناتورها و نمایندگان کنگره جمهوریخواه می سی سی پی در رسانه های اجتماعی انتقاد خود را از حمله اف بی آی ابراز کردند.

هرزه. مایکل گست (R-Miss.) خواستار تحقیقات کنگره شد. هرزه. بنی تامپسون (D-Miss.) که رئیس هیئت مدیره Jan. کمیته ششم دیدگاه متفاوتی دارد.

تامپسون گفت: «من متهم شدم که اف‌بی‌آی را به خانه ترامپ فرستادم. این کار را نکردم، اما اگر از من بپرسید که آیا کار درستی انجام داده‌اند، می‌گویم بله.

او ادامه داد: “خب بدیهی است که FBI کاری را انجام می دهد که یک قاضی تایید کرده است. آنها خودشان نمی روند و کاری را انجام می دهند. روش کار آنها باید اطلاعات خود را به یک قاضی ارائه دهند.”

انتظار می‌رود حکم بازرسی بخشی از تحقیقات وزارت دادگستری باشد که به بررسی نحوه رسیدگی رئیس‌جمهور سابق به اسناد محرمانه بالقوه پس از ترک کاخ سفید می‌پردازد.

طبق قانون سوابق ریاست جمهوری، تمام سوابق رؤسای جمهور و معاونان رئیس جمهور حفظ شده و به آرشیو ملی داده می شود.

در حالی که حکم بازرسی به معنای ارتکاب جرم نیست، اما همچنان قابل توجه است.

مت استفی، استاد حقوق در کالج می سی سی پی، گفت: «برای اینکه وزارت دادگستری این موضوع را امضا کند، احتمالاً تأیید باید به بالاترین سطوح دفتر دادستانی کل برسد.

نه FBI و نه وزارت دادگستری بیانیه رسمی در مورد حکم بازرسی منتشر نکرده اند.

استفی گفت: «باید دلیل محتملی برای این باور وجود داشته باشد که برخی از سوابق همچنان به‌طور غیرقانونی نگهداری می‌شوند یا به دلیل وجود شواهدی دال بر جنایت، نگهداری می‌شوند.

ترامپ با شکایت دیگری در رابطه با رفتار خود در آستانه انتخابات 2020 مواجه است.

هیئت منصفه بزرگ در شهرستان فولتون، جورجیا، در حال بررسی این موضوع است که آیا ترامپ و دیگران تلاش کرده اند بر انتخابات 2020 تأثیر بگذارند یا خیر.

[ad_2]

Leave a reply