واکنش ستارگان رسانه های اجتماعی می سی سی پی به ممنوعیت احتمالی TikTok

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – اقدام برای ممنوعیت TikTok در سراسر کشور از سوی برخی قانونگذاران فدرال شتاب گرفته است.

در اوایل سال جاری، فرماندار تیت ریوز (R-Miss.) به ادارات می سی سی پی دستور داد تا TikTok را در دستگاه های دولتی ایالتی ممنوع کنند.

قانون‌گذاران اکنون TikTok را هدف قرار داده‌اند زیرا معتقدند دولت چین به اطلاعات کاربران مانند تاریخچه مرور و مکان دسترسی دارد و این نگرانی را افزایش می‌دهد که این برنامه توسط چین برای انتشار اطلاعات نادرست به سلاح تبدیل شود.

یک اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی افکار خود را در مورد ممنوعیت احتمالی به اشتراک گذاشت.

“این خیلی دیوانه است. من هرگز فکر نمی کردم که یک برنامه این همه دردسر ایجاد کند زیرا واقعاً زندگی من را نجات داد. از زمانی که به TikTok پیوستم، اخیراً در آگوست 2021 استعفا دادم. کسب‌وکارم را به نام Main Attraction شروع کردم. من کسب و کار خود را شروع کردم و این کاری است که به صورت تمام وقت انجام می دهم و اگر TikTok نبود هرگز این فرصت را به دست نمی آوردم.”

اگرچه مقامات به والدین هشدار می دهند که مراقب استفاده فرزندانشان از TikTok باشند، کمدین رسانه های اجتماعی، داریل هابسین گفت که TikTok می تواند به عنوان یک ابزار آموزشی مورد استفاده قرار گیرد.

«نیازی نیست که آن را بردارند. خیلی آموزنده است افراد زیادی گرد هم می آیند، ما در این برنامه با هم می ایستیم. شما می توانید ببینید که افراد دیگر چه می گذرانند. اگر به روش درست کار کنید، ابزار یادگیری خوبی است.»

برخی از مردم گفتند که از دست دادن TikTok بسیار تاسف بار خواهد بود. طبق گزارش ها، این اپلیکیشن 150 میلیون کاربر فعال در ایالات متحده دارد.

[ad_2]

Leave a reply