واکنش رهبران کنگره به بحران آب جکسون

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – رهبران کنگره از می سی سی پی به بحران آب در جکسون پس از اعلام وضعیت اضطراری فرماندار تیت ریوز (R-Miss.) واکنش نشان دادند.

من مدت‌هاست از تلاش‌های فدرال برای بهبود زیرساخت‌های آب و فاضلاب می‌سی‌سی‌پی حمایت کرده‌ام. من آماده حمایت از شهر و ایالت هستم زیرا آنها به دنبال منابع اضافی برای رسیدگی به این بحران هستند.

سناتور آمریکایی راجر ویکر، خانم آر.

پایتخت ما آسیب دیده است. رفع مشکلات آب و فاضلاب جکسون باید یک تلاش محلی، ایالتی و فدرال باشد. من آماده استفاده از تکالیف کمیته ام برای کمک به این چالش بزرگ هستم و همچنان خواهم بود.

سناتور آمریکایی سیندی هاید اسمیت، آر.

به من گفته شده است که آژانس مدیریت اضطراری می سی سی پی فوراً از آژانس مدیریت اضطراری فدرال درخواست اعلامیه اضطراری خواهد کرد. من با FEMA و کاخ سفید در مورد این درخواست در تماس بوده ام و قویاً توصیه می کنم که رئیس جمهور این بیانیه را در اسرع وقت تأیید کند.

امیدوارم دولت فدرال بتواند منابع کافی و جامع را برای رسیدگی به بحران ایمنی و بهداشتی که شهر جکسون و جوامع اطراف با آن مواجه است فراهم کند.

این وضعیت نیازمند توجه و همکاری فوری دولت های فدرال، ایالتی و محلی است. دفتر من در صورت درخواست برای تسهیل منابع اضافی از سوی سازمان های امدادی و بشردوستانه کار خواهد کرد.

هرزه. بنی تامپسون، دی-خانم.

به عنوان فردی که در منطقه مترو بزرگ شده‌ام، زمانی را به یاد می‌آورم که جکسون «شهر جدید جسور» بود، اما پس از دهه‌ها رهبری ناموفق، پایتخت ما اکنون در حال شکست است. آخرین بحران آب یکی دیگر از فهرست طولانی مسائلی است که نتیجه یک بن بست مداوم در شهرداری است.

مشکلات جکسون سال‌ها در حال شکل‌گیری بود، و رفع آن‌ها سال‌های بیشتری طول می‌کشد. راه‌حل‌ها تنها با همکاری مقامات منتخب برای رفع مشکلات اساسی پیدا می‌شود، نه بازی سیاسی یا صرفاً پول انداختن روی مشکلات و امید به رفع آنها.

من در کنگره کار می کنم تا به یافتن راه حل ها کمک کنم و جکسون را در مسیری قرار دهم تا پایتختی شود که به آن نیاز داریم و شایسته آن هستیم، اما این تلاش ترکیبی از سوی رهبران در همه سطوح می طلبد.

هرزه. مایکل مهمان، آر-خانم.

[ad_2]

Leave a reply