واکنش رهبران می سی سی پی به مرگ ملکه الیزابت دوم

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – ملکه بریتانیا، الیزابت دوم، پنجشنبه 8 سپتامبر در سن 96 سالگی درگذشت.

خانواده سلطنتی بیانیه ای را در سایت رسمی خود منتشر کردند و گفتند: «ملکه امروز بعدازظهر در آرامش در Balmoral درگذشت. همسر پادشاه و ملکه امروز عصر در Balmoral خواهند ماند و فردا به لندن بازخواهند گشت.

مردم سراسر جهان از جمله رهبران می سی سی پی در بحبوحه مرگ او به شبکه های اجتماعی برای تسلیت گفته اند.

“من و گیل به مردم بریتانیا در سوگ از دست دادن ملکه الیزابت دوم می‌پیوندیم و زندگی خارق‌العاده او را گرامی می‌داریم. ملکه به مدت هفت دهه مظهر قدرت، وظیفه و خدمات عمومی بریتانیا بود. رهبری ثابت و شخصیت بی‌عیب او باعث شد سناتور راجر ویکر گفت: به عنوان یک دوست نزدیک ایالات متحده، او از روابط ویژه دفاع کرد و به پیشبرد صلح جهانی، امنیت و آرمان آزادی کمک کرد. کمک های او در جهان ما هرگز فراموش نخواهد شد.” از دست دادن.).

سناتور سیندی هاید اسمیت گفت: “از شنیدن خبر درگذشت ملکه الیزابت دوم واقعا متأسف شدم. او در طول سلطنت 70 ساله خود نماینده ثبات و اتحاد بود و در سراسر جهان سوگوار خواهد بود. باشد که ملکه در آرامش باشد.” -از دست دادن.).

“من به هموطنان آمریکایی خود می‌پیوندم تا از دست دادن ملکه الیزابت دوم به دوستانمان در بریتانیا و کشورهای مشترک المنافع صمیمانه تسلیت بگویم. او در طول سلطنت خود نماد امید برای کشورش و بسیاری در سراسر جهان بود.” عضو کنگره مایکل مهمان (MS-03) گفت.

“من تسلیت و افکار خود را به خانواده ملکه الیزابت دوم می فرستم. او طولانی ترین پادشاه بریتانیا بود و در 96 سالگی درگذشت. سلطنت تاریخی ملکه الیزابت برای همیشه در یادها خواهد ماند. از خدمات شما متشکرم!” بنی تامپسون، نماینده کنگره (MS-02) گفت.

شاهزاده چارلز، پسر 73 ساله ملکه به طور خودکار پادشاه می شود، اگرچه تاج گذاری ممکن است تا ماه ها انجام نشود.

[ad_2]

0 comments to واکنش رهبران می سی سی پی به مرگ ملکه الیزابت دوم

Leave a reply