واکنش رهبران جکسون به انتقاد فرماندار در مورد بحران آب

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – بحران آب جکسون پس از دهه‌ها غفلت در تأسیسات تصفیه آب OB Curtis، سال‌ها در حال شکل‌گیری است.

روز دوشنبه، فرماندار تیت ریوز گفت که کار اساسی برای حفظ نیروگاه قبل از اینکه ایالت یک هفته پیش برای کنترل این تاسیسات وارد عمل شود، انجام نشده است. او افزود که ایالت هرگز یک طرح واقعی از شهر جکسون در مورد چگونگی تعمیر کارخانه به منظور تامین بودجه تعمیرات دریافت نکرده است.

علیرغم انتقادها، رهبران ایالت و شهر با هم برای رفع مشکل کار می کنند.

اشبی فوت، عضو شورا، بخش 1، گفت که این یک تلاش مشترک از سوی همه طرف ها بوده است و شهر باید برنامه ای برای ارائه راه حل های بلندمدت ایجاد کند.

“طرح جزء کلیدی برای تامین بودجه برای همه کارهایی است که باید انجام شود، بنابراین برای رسیدن به آن باید برنامه ای داشته باشید. اگر برنامه ای نداشته باشید، بودجه دریافت نخواهید کرد. بنابراین، ما باید برنامه خود را بدست آوریم، و باید برنامه خوبی باشد، و باید چالش هایی که با آن روبرو هستیم را توضیح دهیم، و برنامه ریزی یک رشته مهم است که بخشی از نحوه حکومت ما است. بنابراین، فکر می‌کنم با فرماندار، تامپسون، نماینده کنگره، و اکثر نمایندگان کنگره و اعضای شورای من موافقم که می‌گویند شهردار باید برنامه‌ای داشته باشد.»

برایان گریزل، عضو شورا، بخش 4، گفت که آنها باید بر روی بهبود تاسیسات تصفیه آب تمرکز کنند تا آب با کیفیت را برای ساکنان جکسون به ارمغان بیاورند.

این شهر صبح روز دوشنبه در مورد نیروگاه به روز رسانی کرد و گفت که تمام تانک ها در طول شب سطوح قوی خود را حفظ کردند.

به گفته مقامات، تمام جکسون اکنون باید تحت فشار باشد و اکثر آنها اکنون فشار عادی را تجربه می کنند. اگر آب تغییر رنگ داده یا فشاری وجود ندارد، آن را در این آدرس گزارش دهید

[ad_2]

Leave a reply