واکنش اهالی جکسونی به ویدیوی تایر نیکولز

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – مردم جکسون می گویند که از اقدامات افسران متهم به مرگ تایر نیکولز ناامید و عصبانی هستند.

مردم و رهبران شهر می گویند که از دیدن فیلم دوربین بدن نیکولز 29 ساله که از ماشینش بیرون کشیده شده و مورد ضرب و شتم قرار گرفته، دلشان شکسته است.

برخی می گویند از اینکه پلیس به این شیوه خشونت آمیز عمل می کند ناامید شده اند. آنها بر این باورند که سازمان های مجری قانون باید سیاست های سخت گیرانه تری را برای استخدام و آموزش افسران اجرا کنند.

لرون مک‌آدو می‌گوید: «دیگر نه.

“باید نظارت بیشتری وجود داشته باشد. من فکر می کنم باید یک هیئت نظارت اجتماعی وجود داشته باشد. این برای جکسون، برای همه شهرها، برای همه ایالت ها است. اما باید یک واکنش اجتماعی وجود داشته باشد که بتواند بر مشکلات و مسائل پلیس نظارت کند.” نیک کالینز گفت.

رجینالد وارنسلی گفت: “این مرد جوان جان خود را به دست کسانی که برای محافظت از آنها فراخوانده شده اند از دست داده است و در انجام این کار شکست خورده است. این فقط یک شوخی است.”

کنت استوکس، عضو شورای شهر جکسون، گفت: “شما نمی توانید فراتر از وظیفه بروید. شما فراتر از قانون نیستید. اینکه فقط جان یک نفر را بگیرید زیرا فکر می کنید اقتدار دارید، کاملا اشتباه است.”

یک جلسه اجتماعی سه شنبه شب با پلیس کاپیتول می سی سی پی برای بحث در مورد تلاش های پلیس برگزار می شود. آن جلسه در ساعت 6 بعد از ظهر در کلیسای باپتیست نیو هوپ آغاز می شود.

[ad_2]

Leave a reply