واجد شرایط بودن برای واکسن آبله میمون در می سی سی پی افزایش می یابد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – روز جمعه، وزارت بهداشت ایالت می سی سی پی (MSDH) واجد شرایط بودن گسترده ای را برای کسانی که توصیه به دریافت واکسن آبله میمون شده است، اعلام کرد.

تا 8 سپتامبر، 45 مورد آبله میمون در می سی سی پی گزارش شده است. در حالی که هر فردی که در معرض یک فرد مبتلا به آبله میمون قرار می گیرد در معرض خطر عفونت قرار دارد، مقامات بهداشتی می گویند که بیشتر موارد در می سی سی پی در میان مردان همجنس گرا، دوجنس گرا و سایرین است که به عنوان مردانی شناخته می شوند که با مردان رابطه جنسی دارند.

از مجموع موارد گزارش شده در می سی سی پی، 93 درصد مرد، 93 درصد آمریکایی های آفریقایی تبار، 67 درصد مبتلا به HIV زندگی می کنند و میانگین سنی 31 سال است.

افراد 18 سال یا بالاتر ممکن است واجد شرایط واکسیناسیون باشند اگر:

  • از تماس نزدیک، صمیمی یا جنسی با فردی که مبتلا به آبله میمون است مطلع شده اید یا از آن مطلع هستید.
  • به عنوان همجنسگرا ، دوجنسگرا یا به عنوان سایر مردانی که با مردان رابطه جنسی دارند یا افراد transgender هستند شناسایی کنید
  • شریک جنسی متعدد یا ناشناس داشته باشید
  • شرکت در رویدادها یا مکان هایی که آبله میمون ممکن است منتقل شود (مثلاً از طریق تماس پوست به پوست یا رابطه جنسی در محل)
  • با HIV زندگی می کنند
  • در 90 روز گذشته مبتلا به عفونت مقاربتی (STI) تشخیص داده شده است

قرار ملاقات واکسیناسیون برای افرادی که شرایط فوق را دارند در دسترس است.

این واکسن، یک سری دو دوز، در 9 کلینیک بخش بهداشت شهرستان در دسترس است. بیماران می‌توانند با مرکز تماس Monkeypox به شماره 1-877-978-6453 تماس بگیرند تا واجد شرایط بودن خود را تعیین کنند و در یکی از کلینیک‌های بخش بهداشت شرکت‌کننده قرار واکسیناسیون بگیرند. نوبت دهی فقط از طریق مرکز تماس امکان پذیر است.

[ad_2]

Leave a reply