هیچ اتهام کیفری برای کارگران روزمزد نقابدار که کودکان را می ترسانند

[ad_1]

آبردین، خانم. (AP) – کوین کروک، کلانتر شهرستان مونرو، گفت که یک هیئت منصفه از اعلام جرم علیه چهار کارگر سابق مهدکودک می سی سی پی که در حال ترساندن کودکان خردسال در حالی که ماسک های هالووین داشتند فیلم گرفته شده بودند، خودداری کرده است.

روزنامه شمال شرق می سی سی پی دیلی ژورنال روز سه شنبه گزارش داد، اما این اتهامات به عنوان جنایت به دادگاه منطقه مونرو ارسال شد و در تاریخ بعدی به قاضی خواهد رفت.

این ویدئوها – یکی در سپتامبر و دیگری در اکتبر – در شبکه های اجتماعی منتشر شد. آنها یک کارگر مهدکودک در مرکز آموزشی و مراقبت از کودکان Lil’ Blessings در همیلتون را نشان می‌دهند که ماسک‌های هالووین مشابه آنچه در فیلم‌های Scream به چشم می‌خورد و سر بچه‌هایی که «تمیز کردن» یا «رفتار» نکرده‌اند فریاد می‌زند.

کودکانی دیده می شوند که فریاد می زنند، از ترس خم می شوند و گاهی از افسر نقابدار فرار می کنند. یکی دیگر از کارکنان با برجسته کردن اینکه کدامیک از کودکان خوب یا بد انجام داده اند، راهنمایی می کند. این فیلم نشان می دهد که افسر نقابدار در حال فریاد زدن از صورت بچه ها دیده می شود.

کلانتری پیش از این چهار زن را به سه مورد کودک آزاری متهم کرده بود. یک زن دیگر با اتهام عدم گزارش تخلف توسط یک خبرنگار اجباری و حمله ساده به یک خردسال روبرو است که هر دو جنایت هستند.

همیلتون یک جامعه ثبت نشده در شمال شرقی می سی سی پی است.

[ad_2]

Leave a reply