هیئت منصفه بنن را به اتهام تحقیر کنگره محکوم کرد

[ad_1]

(هیل) – یک هیئت منصفه فدرال روز جمعه استیو بنن را به دو مورد توهین به کنگره به دلیل سرپیچی از احضاریه کمیته مجلس نمایندگان در مورد تحقیق در ژانویه محکوم کرد. 6، 2021، حمله به ساختمان کنگره ایالات متحده.

این استراتژیست سیاسی 68 ساله که به عنوان مدیرعامل سابق ستاد انتخاباتی ترامپ و مشاور کاخ سفید خدمت می کرد، با حداقل 30 روز و حداکثر یک سال زندان مواجه است.

هیئت منصفه کمتر از سه ساعت طول کشید تا در مورد این دو مورد جنحه به نتیجه برسد. آنها در روز جمعه پس از شنیدن شهادت تنها دو شاهد در طول یک هفته، شروع به مشورت کردند.

وکلای بنن تصمیم گرفتند که پرونده خود را ارائه نکنند و شاهد دفاعی ارائه نکردند. ایوان کورکوران، یکی از وکلای بنن، روز جمعه در سخنرانی پایانی خود گفت که در مورد گناهکار بودن موکلش تردیدهای معقولی وجود دارد.

کورکوران به هیئت منصفه گفت: «ما نیازی به دفاع احساس نکردیم.

دادستان ها استدلال کرده بودند که این پرونده یک سؤال ساده را مطرح می کند که آیا بنن به تعهدات قانونی تعیین شده در احضاریه سال گذشته برای او عمل کرده است یا خیر.

مولی گاستون، دستیار دادستان ایالات متحده، روز جمعه در سخنرانی پایانی خود گفت: “این پرونده پیچیده نیست، اما مهم است.” زمانی که به آن رسید، او نمی خواست اقتدار کنگره را به رسمیت بشناسد یا با قوانین دولت بازی کند.

بنن در نوامبر سال گذشته پس از آن که مجلس نمایندگان آمریکا به دلیل عدم حضور وی در اظهارات و تحویل اسناد طبق درخواست ژانویه، رای به تحقیر او داد، متهم شد. 6 احضاریه کمیته منتخب.

احضاریه صادر شده در سپتامبر 23، 2021، به بنن دستور داد تا طیف گسترده ای از اسناد را تا اکتبر تحویل دهد. 7 آن سال و در کمیته برای استیضاح در اکتبر حاضر شوند. 14.

رابرت کاستلو، وکیل بنن، در نامه‌هایی به کمیته گفت که موکلش به دلیل ادعای ترامپ بر امتیاز اجرایی و به دلیل یک پرونده مدنی در حال انجام در آن زمان بین رئیس‌جمهور سابق و کمیته منتخب، از این امر پیروی نمی‌کند.

در حالی که کورکوران روز جمعه به هیئت منصفه گفته بود که دفاعیات نیازی به ارائه پرونده ندارند، وکلای بنن در طول دادگاه ابراز ناامیدی کردند که از ارائه برخی استدلال‌ها به آنها “دستبند زده شده است”.

قاضی ناحیه ایالات متحده، کارل نیکولز، حکم داده بود که بنن اجازه ندارد در دادگاه استدلال کند که به توصیه وکلایش در عدم اجرای احضاریه اتکا می کند، یا اینکه هرگونه اظهار امتیاز اجرایی او را از برآورده کردن خواسته های کمیته معاف می کند.

روز پنجشنبه، دیوید شوئن، یکی دیگر از اعضای تیم دفاعی بنن، به دادگاه گفت که اگر نیکولز آنها را از طرح این استدلال منع نمی کرد، موکلش در دفاع از خود شهادت می داد.

شوئن گفت: «او می‌خواست به طور علنی در این پرونده تحت سوگند شهادت دهد تا به دادگاه، هیئت منصفه و مردم بگوید که حقایق واقعی پرونده دقیقاً چیست. با این حال، به توصیه وکیل… او تصمیم گرفته است که شهادت ندهد، زیرا می‌داند که از گفتن حقایق واقعی که توضیح می‌دهد چرا کاری را انجام داده است، و چرا کاری را که انجام نداده است، منع می‌کند. در رابطه با احضاریه کمیته. او می‌خواست با سوگند شهادت دهد و توضیح دهد که در همه حال، بر اساس توصیه‌های وکیلش، معتقد بود آنچه را که قانون از او خواسته است، انجام می‌دهد.»

[ad_2]

Leave a reply