هیئت منصفه برای شنیدن جرایم مالی در دادگاه قتل مرداگ

[ad_1]

فید زنده از محاکمه قتل الکس مرداگ را در بالا تماشا کنید. رایلی بنسون خبرنگار را دنبال کنید @realrileybenson در توییتر برای به روز رسانی از Walterboro. تیبرای پوشش کامل اخبار در ساعت های 16، 17 و 18 با خبر 2 تماس بگیرید. برای وبلاگ زنده به پایین بروید.

شهرستان کالتون، SC (WCBD) – انتظار می‌رود که هیئت منصفه دادگاه قتل الکس مرداگ، روز سه‌شنبه از شاهدان مرتبط با جنایات مالی مرداگ استماع کند.

مرداو متهم به قتل همسرش مارگارت و کوچکترین پسرش پل در ملک خانوادگی آنها در ژوئن 2021 است.

محاکمه قتل الکس مردادو: خلاصه روز یازدهم

در جریان تحقیقات الکس مرداگ قرار بگیرید

قاضی کلیفتون نیومن روز دوشنبه حکم داد که شواهد فقط برای توضیح بیشتر نظریه انگیزه ایالت قابل شنیدن است و هیئت منصفه نباید از آن به عنوان مدرکی دال بر شخصیت بد یا به عنوان نشانه ای استفاده کند که مردا به نحوی احتمال بیشتری برای ارتکاب قتل دارد. مرتکب جرایم مالی شده است.

روز دوشنبه همچنین از نیومن خواسته شد تا شهادت سرپرست مادر مرداگ، ماشل اسمیت، را که گفته بود چند روز پس از قتل، مرداو را در حال آوردن یک برزنت آبی به خانه مادرش دید.

دادستان ایالتی ادعا کرد که برزنت ممکن است یک کت بارانی آبی باشد که ماموران SLED بعداً آن را همراه با برزنت از ملک کشف کردند. ایالت قصد دارد شواهدی را ارائه کند که نشان دهد بقایای گلوله روی کت بارانی پیدا شده است، در حالی که تیم دفاعی مردا استدلال می کند که این بارانی به هیچ وجه نباید به عنوان مدرک پذیرفته شود، زیرا هرگز به مرداگ بسته نشده است.

قرار است دادگاه راس ساعت 9:30 صبح از سر گرفته شود


وبلاگ زنده محاکمه قتل الکس مردادو:

9:54 صبح – جین سکینگر به غرفه فراخوانده شد. Seckinger، CFO Parker Law Group، سابقا PMPED است. او کسی است که در روز قتل با مرداف در مورد کمبود بودجه روبرو شد.

جین سکینگر

سکینگر قبلاً بدون حضور هیئت منصفه شهادت داده بود.

او مردا را از دوران دبیرستان می شناخت.

واترز در مورد ساختار پرداخت PMPED می پرسد. سکینگر می گوید که شرکای PMPED سالانه حدود 125000 دلار حقوق پایه دریافت می کنند. آنها سپس در پایان سال بر اساس درصد سودی که هر شریک آورده بود، منهای هزینه های سربار، پاداش دریافت کردند. همچنین 7.5٪ هزینه ناخالص از هر نفر گرفته می شود، با هم جمع می شود، سپس بین همه تقسیم می شود. او می گوید این برای کمک به تعادل بین افرادی است که ممکن است سال بسیار خوبی داشته اند در مقابل افرادی که ممکن است سال بسیار بدی داشته اند.

در پایان سال سعی می‌کنند دفاتر را صفر کنند تا از مالیات مضاعف موجودی موجود در حساب‌ها جلوگیری کنند. این بدان معناست که برخی از شرکا باید در ابتدای هر سال به شرکت وام بدهند تا هزینه های عملیاتی را پوشش دهند تا زمانی که شرکت به وضعیت مثبت بازگردد. شرکا در طول سال بازپرداخت می شوند. سکینگر می گوید مردا هرگز این کار را نکرد.

واترز نمونه‌ای را مطرح می‌کند که در آن رندی مرداو پولی را به شرکت حقوقی قرض داده و چک بازپرداخت 121000 دلاری را که به R. Murdaugh داده شده به اشتباه به الکس داده شده است. الکس چک را برای شخصی در شرکت آورد و گفت که باطل شده است و از آنها خواست که چک دیگری بنویسند. آن شخص این کار را کرد و الکس هر دو چک را نقد کرد. شرکت حقوقی متوجه شد و با الکس روبه‌رو شد و او گفت که متوجه نشده است که چک برای برادرش است، و مدعی شد که فکر می‌کرده در آن سال پول قرض کرده است. الکس پول را پس داد و شرکت آن را رها کرد.

سکینگر گفت که این شرکت مانند یک خانواده است، برادری و احساس اعتماد وجود دارد، بنابراین آنها توضیحات مردا را پذیرفتند.

یک حساب اعتماد مشتری نیز وجود دارد. این جایی است که پول بازیابی شده در پرونده ها قبل از پرداخت به عنوان کارمزد و پول تسویه مشتری می رود. پولی که شرکا به دست آورده اند قرار است مستقیماً به آن حساب برود. سکینگر می‌گوید اگر پول مستقیماً به شریک زندگی منتقل شود، دزدی است.

سکینگر می‌گوید مردا در مدیریت شرکت چندان دخالتی نداشت. او ساعات متفاوتی را نسبت به سایر شرکا نگه داشت. او می گوید: «همیشه با صدای بلند، همیشه مشغول، همیشه در عجله. او “هدیه گاب” را داشت و همیشه تلفنش بود.

به عنوان یک وکیل، سکینگر می‌گوید مردا به خاطر اخلاق کاری‌اش موفق نبود، بلکه به دلیل توانایی‌اش در ایجاد علاقه‌مندی به مردم و «دستکاری مردم در شهرک‌سازی» بود. سکینگر می گوید که او این کار را اساساً «از طریق هنر مزخرف کردن» انجام داده است.

او می‌گوید اگرچه او اغلب نتایج سودآوری به دست می‌آورد، اما فکر می‌کند که مشتری‌هایش را درست مثل شرکت دستکاری کرده است.

سکینگر می‌گوید که او قبلاً فکر می‌کرد که مرداغ بی‌نظم است و حافظه بدی دارد، اما با نگاهی به گذشته، فکر می‌کند که او باید حافظه‌ای قوی داشته باشد تا بتواند دروغ‌هایش را مرتب کند.

واترز می پرسد که آیا سکینگر با پرونده قایق آشنایی دارد یا خیر؟ سکینگر می گوید بله. واترز می پرسد که آیا سکینگر متوجه تغییراتی در رفتار مردا در اطراف دفتر شده است؟ سکینگر می‌گوید نه، نه تا نوامبر یا دسامبر سال 2020. او در آن زمان متوجه آن نشد، اما در گذشته متوجه آن شد. او می‌گوید که در آن زمان بود که او با انتقال پول شروع به شلختگی کرد.


9:52 صبح – هیئت منصفه وارد می شود.


9:40 صبح – دادگاه در حال برگزاری است. وکیل مدافع جیم گریفین یک کپی تقریبی از متن در مورد شهادت برزنت / جلیقه باران ارائه می دهد. طبق صفحه 90 متن، موشل اسمیت گفت که قبلاً کت باران آبی را ندیده بود.

کریتون واترز، دادستان ایالتی به شهادت قبلی اشاره می‌کند که در آن لحظه به اسمیت تصویری از بارانی نشان داده شد و گفت که به نظر می‌رسد چیزی که مردا حمل می‌کرده است.

نیومن از دولت حمایت می کند و می گوید که شاهد نمی تواند به وضوح این مورد را به عنوان یک برزنت یا بارانی تشخیص دهد. با این حال، او خاطرنشان می کند که گریفین کار مؤثری انجام داد و سؤالاتی را در مورد شهادت شاهد مطرح کرد که هیئت منصفه باید آنها را در نظر بگیرد.

نیومن می‌گوید تا روز سه‌شنبه حدود 400 مورد موجود است.

یادداشت دیگری قبل از شروع شهادت: یکی از اعضای هیئت منصفه که نگران طولانی شدن دادگاه بود، گفت که می تواند بماند. یکی از اعضای منصفه جایگزین صبح سه شنبه به دادگاه گفت که او در اورژانس است، بنابراین دادگاه بدون او به کار خود ادامه می دهد.


در ارتباط باش:دریافت هشدارهای خبری از این آزمایشی و تماشای آن در حال حرکت بابرنامه NEWS 2(آن را از اینجا دانلود کنید). شما همچنین می توانید مشترک شویدایمیل های روزانهبرای آخرین اخبار در مورد این آزمایش.



[ad_2]

Leave a reply