هیئت منصفه برای بازدید از صحنه جنایت، شنیدن سخنان پایانی در دادگاه قتل الکس مردو

[ad_1]

شهرستان کولتون، SC (WCBD) – هیئت منصفه اولین روز چهارشنبه صبح برای بازدید از صحنه جرم به موزل سفر خواهد کرد.

مردو متهم به قتل همسرش مارگارت و کوچکترین پسرش پل در ملک خانوادگی آنها در ژوئن 2021 است.

تماشا کنید: محاکمه قتل الکس موردو: مرور روز 26

بررسی های الکس مردو را بررسی کنید

شهادت سرانجام سه شنبه شب، کمی بیش از یک ماه پس از آغاز به پایان رسید.

ایالت شش شاهد ردیه را فراخواند و بیشتر شهادت های روز بر رد تئوری های ارائه شده توسط دفاع در مورد چگونگی وقوع جنایت متمرکز بود.

دکتر الن ریمر، آسیب شناس MUSC که کالبد شکافی مگی و پل را انجام داد، اظهارات دفاعی را مبنی بر اینکه پل توسط تماسی در پشت سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته است، مخالفت کرد. او گفت که در بیش از 20 سال و هزاران کالبد شکافی، هرگز یک عکس تماسی ندیده است که چهره قربانی را از بین نبرد. او گفت که جراحات پل مطابق با زخم سر او یک زخم خروجی است.

دکتر کنت کینزی چندین فرضیه شاهد دفاع را رد کرد، از جمله اینکه تیرانداز در اتاق غذاخوری بوده و تیرانداز نمی‌توانست از حدود 5 دقیقه قد بلندتر داشته باشد. دادستان کل آلن ویلسون برای اولین بار در این پرونده برای بازجویی از کینزی حاضر شد.

دفاع برای بی اعتبار کردن شهود ایالتی تلاش کرد، حتی در مقطعی اقدام به سلب صلاحیت پل مک منیگل به عنوان شاهد خبره کرد. ایالت از مک مانیگال خواسته بود تا آزمایشات فیزیکی روی آیفون انجام دهد تا ویژگی بیدار شدن را مطالعه کند. دفاعیات استدلال کرد که او به عنوان یک متخصص در پزشکی قانونی تلفن همراه، مانند بازیابی داده ها، انجام آزمایش های فیزیکی روی تلفن ها، صلاحیت داشت. این پیشنهاد رد شد.

دکتر پل مک‌منیگل با یک شاهد قبلی مخالفت می‌کند و می‌گوید قاتل مگی و پل مردو می‌تواند هر قدی داشته باشد اگر در جریان محاکمه قتل الکس مردو در دادگاه کانتی کالتون در روز سه‌شنبه، 28 فوریه 2023، آقای جاشوا بوچر/ایالت خمیده شوند. /استخر

دفاع همچنین انگیزه چندین شاهد را برای شهادت علیه مرداف، از جمله دوست قدیمی و وکیل سابق او، رونی کرازبی، زیر سوال برد. هارپوتلیان پیشنهاد کرد که کرازبی علیه مردو شهادت دهد زیرا عصبانی بود که باید به بازپرداخت تمام پول هایی که مردو دزدیده بود و خرابی هایی که در شرکت حقوقی آنها ایجاد کرده بود کمک کند. کرازبی این اتهام را رد کرد و گفت که آن را بسیار توهین آمیز می داند.

ایالت همچنین یکی دیگر از شرکای سابق قانون مرداف، مارک بال، و کلانتر سابق شهرستان همپتون، تی اس اسمالز را به غرفه فراخواند.

هیئت منصفه اول صبح روز چهارشنبه از موصل بازدید خواهد کرد. به اعضای هیئت منصفه دستور داده شد که در مسیر رفت و آمد به موصل در مورد پرونده بحث نکنند و اجازه نخواهند داشت از کسی جز قاضی نیومن در حالی که در ملک بودند سؤال بپرسند. قاضی نیومن امیدوار است تا حدود ساعت 11:00 صبح، زمانی که هیئت منصفه متهم شده و سخنان پایانی را می شنوند، پرونده را از سر بگیرد. بسته به مدت زمان بحث پایانی، هیئت منصفه می تواند از چهارشنبه شب شروع به بحث کند.


وبلاگ زنده در مورد قتل قضایی الکس موردو:

ساعت 11:15 صبح – دادگاه به برخی سوالات در مورد مذاکرات هیئت منصفه پاسخ داد.

هنوز تصمیمی در مورد توقیف هیئت منصفه وجود ندارد.

بحث ها می تواند تا زمانی که لازم باشد ادامه یابد. در صورت لزوم هیئت داوران در آخر هفته تشکیل جلسه خواهند داد.

هر چه مذاکرات طولانی تر باشد، قبل از صدور حکم اخطار بیشتری داده خواهد شد.


09:00 – هیئت منصفه حدود ساعت 9:10 صبح دادگاه شهرستان کولتون را ترک کردند و تقریباً 30 دقیقه رانندگی تا موزل را آغاز کردند.

یک استخر کوچک رسانه ای اجازه داشت بعد از هیئت منصفه از ملک بازدید کند.

بر اساس گزارش استخر، برخی از معاونان همراه هیئت منصفه به موزل، برخی از شاهدان ایالت بودند، از جمله معاون کلانتر شهرستان کولتون، لورا روتلند.

گروهبان دانیل گرین، یکی دیگر از شاهدان ایالتی، دادستان کل آلن ویلسون را همراهی کرد.

دیک هارپوتلیان و مارگارت فاکس وکلای مدافع نیز در آنجا حضور دارند. جیم گریفین برای آماده کردن بحث پایانی باقی ماند.

قاضی نیومن همراه هیئت منصفه است. او تنها فردی است که اجازه دارند در طول ملاقات با او صحبت کنند.

ورودی موزل توسط نمایندگان محافظت می شد، اما همانطور که هارپوتلیان قبلاً پیشنهاد کرده بود جاده مسدود نشد. چند رسانه در کنار جاده موصل پارک شده بودند.

در ارتباط باش:هشدارهای خبری را از این آزمایش دریافت کنید و در حال حرکت آن را تماشا کنیدAPP NEWS 2(آن را از اینجا دانلود کنید). شما همچنین می توانید مشترک شویدایمیل های روزانهبرای آخرین اخبار در مورد این روند.

[ad_2]

Leave a reply