هواپیمای پایگاه آموزشی نیروی هوایی در می سی سی پی سقوط کرد

[ad_1]

کلمبوس، خانم (AP) – نیروی هوایی در بیانیه ای اعلام کرد که بر اثر سقوط یک هواپیمای نظامی آمریکایی در روز دوشنبه در می سی سی پی، در جنوب پایگاه نیروی هوایی که آموزش خلبانی را انجام می دهد، هیچ کس کشته نشد.

هواپیمای T-38A Talon حدود ساعت 13:00 در 20 مایلی (32 کیلومتری) جنوب پایگاه نیروی هوایی کلمبوس سقوط کرد، به گفته جسیکا هاینی، نیروی هوایی ارشد، متخصص امور عمومی در این پایگاه.

هاینی به آسوشیتدپرس گفت که این هواپیما در تاسیسات کلمبوس واقع در شمال شرقی می سی سی پی در نزدیکی مرز آلاباما قرار دارد. در بیانیه ای کوتاه از این پایگاه آمده است که یک هواپیمای T-38A Talon “یک وضعیت اضطراری در حین پرواز” داشته است.

خلبان که نامش فاش نشد به بیمارستان محلی منتقل شد.

سرهنگ “ما به طور مداوم خلبانان خود را آموزش می دهیم تا در تمام شرایط اضطراری مانند حادثه امروز واکنش مناسب نشان دهند.” جرمی برگین، معاون بال آموزش پرواز چهاردهم، در یک بیانیه خبری گفت. ما از خلبانی که به سلامت خارج شد، سپاسگزاریم و از حمایت مستمر جامعه کلمبوس و شرکای اجتماعی خود قدردانی می کنیم.

تصادف در حال تحقیق و بررسی هست.

پایگاه نیروی هوایی کلمبوس محل چهاردهمین بال آموزشی پروازی نوزدهمین نیروی هوایی فرماندهی آموزش و آموزش هوایی است. این بال به طور متوسط ​​روزانه 260 پرواز در سه باند موازی انجام می دهد.

پایگاه نیروی هوایی کلمبوس در حدود 150 مایل (241 کیلومتر) شمال شرقی شهر جکسون پایتخت می سی سی پی است.

[ad_2]

Leave a reply