هواشناسان چشم انداز طوفان 2022 را به روز می کنند و فقط بدتر به نظر می رسد

[ad_1]

(NEXSTAR) – هواشناسان در دانشگاه ایالتی کلرادو پیش بینی خود را برای فصل طوفان 2022 روز پنجشنبه به روز کردند، و به نظر خوب نیست.

در اوایل سال جاری، چشم انداز دانشگاه 19 طوفان نامیده، 9 طوفان و چهار “طوفان بزرگ” را خواستار شد. اکنون، از آنجایی که اولین طوفان قوی احتمالی اقیانوس اطلس در این فصل در حال شکل گیری در سواحل مکزیک است، شرایط برای یک فصل طوفان شلوغ حتی بهتر به نظر می رسد.

این دانشگاه در به روز رسانی روز پنجشنبه خود نوشت: “ما پیش بینی خود را افزایش داده ایم و اکنون خواستار یک فصل طوفان بسیار بالاتر از میانگین حوضه اقیانوس اطلس در سال 2022 هستیم.”

در حالی که یک سال متوسط ​​حدود 14 طوفان نامگذاری شده دارد، چشم انداز انتظار می رود که امسال 20 طوفان نامگذاری شده باشد.

به گفته مرکز ملی طوفان، طوفان‌های استوایی قوی برای کاهش سردرگمی و کمک به هواشناسان برای اطلاع رسانی خطر هر طوفان به مردم نام‌هایی می‌گیرند. یک طوفان استوایی زمانی نامی به خود می گیرد که سرعت باد آن از 39 مایل در ساعت فراتر رود. وقتی بادهایی با سرعت 74 مایل در ساعت می رسد، طوفان تبدیل به یک طوفان می شود اما نام خود را حفظ می کند.

در یک سال عادی حدود 7 طوفان در هر فصل وجود دارد، اما در سال 2022 هواشناسان CSU انتظار 10 طوفان را دارند. آنها پیش بینی می کنند که پنج مورد از این طوفان ها به “طوفان های بزرگ” تبدیل می شوند.

CSU در به‌روزرسانی خود می‌نویسد: «همانطور که در تمام فصول طوفان‌ها صدق می‌کند، به ساکنان ساحلی یادآوری می‌شود که فقط یک طوفان به خشکی می‌رسد تا آن را به فصلی فعال تبدیل کند.» آنها باید برای هر فصل یکسان آماده کنند، مهم نیست چقدر فعالیت پیش بینی می شود.»

به گفته هواشناسان CSU، یک سال به طور متوسط ​​27 روز طوفانی و 69.4 روز طوفانی نامیده می شود. در سال 2022، آنها انتظار دارند 35 روز طوفان و 90 روز طوفان نامگذاری شده باشد.

تداوم شرایط آب و هوایی لانینا تأثیر زیادی بر این پیش بینی و فصل طوفان دارد. الگوی لانینا معمولاً طوفان های منشأ اقیانوس آرام را ضعیف می کند، اما منجر به طوفان های قوی تر در اقیانوس اطلس می شود.

فصل طوفان در اقیانوس اطلس از اول ژوئن آغاز شده و تا نوامبر ادامه دارد. 30.

[ad_2]

Leave a reply