همسایگان در خیابان مورتون از نشت فاضلاب ناراحت شدند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – همسایه های یک جامعه جکسون از فاضلابی که ماه ها به حیاط و زیر خانه هایشان در خیابان مورتون می ریزد ناراحت هستند. آنها گفتند با وجود اطلاع رسانی به شهر، فاضلاب همچنان مشکل دارد.

بابی رمزی، صاحب خانه، گفت بوی ماندگار فاضلاب خام بیش از حد تهوع آور است، با باکتری ها و قارچ ها در آب کدر اطراف خانه اش.

رمزی گفت که فاضلاب بر سلامت او تأثیر می گذارد. او گفت که آب فاضلاب خامی که در زیر خانه‌اش موج می‌زد، تخته‌های کف را به‌قدری متلاشی کرد که او و پسرش که روی ویلچر نشسته بود، هفته گذشته از روی زمین تصادف کردند.

پسر دیگر رمزی، مارکت، که یک لوله‌کش معتبر است، گفت که پشتیبان‌گیری به دلیل بی‌توجهی شهر به تمیز کردن فاضلاب‌های طوفان است و فاضلاب خام در خیابان به املاک همسایه سرازیر می‌شود.

کنت استوکس، عضو شورا، بخش 3، که در همان خیابان زندگی می کند، گفت که این راهی نیست که یک فرد مجبور باشد زندگی کند. او ادعا می کند که شهر عجله ای برای رفع این مشکل ندارد زیرا این منطقه یک محله فقیر تلقی می شود.

“مردم فقیر با آن بی احترامی می کنند. با مردم فقیر مانند شهروندان درجه دوم رفتار می شود. با مردم فقیر بدتر از یک سگ رفتار می شود و فرقی نمی کند که شما سیاه پوست باشید یا سفید وقتی ماه ها با فاضلاب خام زندگی می کنید. شما با آنها صحبت می کنید. شهر جکسون. آنها بیرون می آیند. آنها به شما خدمات لب می دهند، اما آنها چیزی را تعمیر نمی کنند.”

رمزی گفت که او نمی تواند هزینه نقل مکان کند زیرا او معلول است و همچنین با درآمد ثابت از پسر معلول خود مراقبت می کند. وی گفت: در صورتی که شهرستان به این مشکل رسیدگی نکند، مجبور به اقدام قانونی خواهند شد.

[ad_2]

Leave a reply