همسایگان جکسون نگرانی خود را در مورد پلیس کاپیتول در طول انجمن ابراز می کنند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – در طول یک انجمن اجتماعی دوشنبه شب، رهبران شهر جکسون و اعضای جامعه نشستند تا در مورد بزرگترین شکایات و نگرانی های خود در مورد اداره پلیس کاپیتول صحبت کنند.

این انجمن در کلیسای اورشلیم جدید با موضوع اصلی بحث، پلیس کاپیتول برگزار شد.

دواین پیکت کشیش کلیسای اورشلیم جدید گفت: “ما مخالف پلیس کنگره نیستیم. ما مخالف پلیس نیستیم. ما طرفدار پلیس درست و پلیس خوب هستیم.”

چندین نفر از ساکنان ادعا می کنند که برخوردهای ناخوشایندی با افسران بخش داشته اند. خانواده جیلن لوئیس، مردی که در ماه سپتامبر به ضرب گلوله پلیس کنگره کشته شد، نیز صحبت کردند. خواهرش زمانی که متوجه شد برادرش به ضرب گلوله کشته شده است به محل جنایت شتافت.

او گفت: «آن شب به خاطر تلاش برای ضبط آنچه در جریان بود دستبند زدم. این مرد ادعا کرد که به دلیل ایستادن من در وسط یک چهارراه و برای امنیت خودم بوده است که من باور نمی کنم.»

در حالی که هدف کلی رهبران این است که جکسون را ایمن تر کنند، آنها معتقدند باید مسئولیت پذیری و شفافیت بیشتری از سوی آژانس مجری قانون که اخیراً توسعه یافته است وجود داشته باشد.

جیمز دیویس، رئیس پلیس جکسون، گفت: “برای بهترین خدمت به یک جامعه، باید جامعه ای را که به آن خدمت می کنید درک کنید، و ما باید شفاف باشیم تا بتوانیم از چنین جلساتی اجتناب کنیم.”

شهردار Chokwe A گفت: “من به شما گفتم اگر موضوع JPD باشد چه می کنم. این یک شرایط متفاوت است و کمی نگران کننده تر است زیرا ما مسئولیت مستقیم یا نفوذی بر پلیس مجتمع کاپیتول نداریم.” .لومبا.

پیکت گفت که پلیس کاپیتول موافقت کرد با او و دیگر رهبران جامعه ملاقات کند و او قصد دارد تمام نگرانی‌های این انجمن را به رئیس پلیس کنگره برساند.

WJTV 12 News به دپارتمان ایمنی عمومی می سی سی پی (DPS) در مورد نگرانی های انجمن رسید.

شان تیندل، کمیسر DPS، گفت: «ما برنامه‌هایی داریم که روی آن کار می‌کنیم تا افسران منابع اجتماعی را اضافه کنیم تا در جامعه حضور داشته باشند و با رهبران جامعه از نزدیک همکاری کنند، و مایلیم این مکالمات را هر زمان که بخواهیم داشته باشیم.»

[ad_2]

Leave a reply