همسایگان جکسون جنوبی از بحران آب خسته شده اند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – در حالی که اخطار آب جوش برای بخش هایی از پایتخت لغو شده است، برخی از ساکنان جنوب جکسون و بایرام هنوز بدون آب هستند.

آرون بنکس، عضو شورای شهر بخش 6، دوشنبه شب میزبان تالار شهر با مدیر شخص ثالث تد هنیفین بود. وقتی صحبت از آب شهر می شود، این دو اولویت های زیادی داشتند، اما یکی از اولویت های اصلی دریافت اطلاعات بیشتر در مورد آب به عموم مردم است.

ساکنان جنوب جکسون پس از گذراندن تعطیلات خود بدون آب ناامید هستند.

به گفته Henifin، فشار آب می تواند در این هفته به جکسون جنوبی بازگردانده شود. هنیفین گفت که متعهد به پایان دادن به بحران آب است اما اذعان دارد که کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. وی گفت: یکی از بزرگترین مشکلات عدم ثبت سوابق در سیستم توزیع آب است.

“این به کل سیستم فشار نمی آورد زیرا در جاهایی نشت می کند. ما نمی دانیم دریچه ها کجا هستند، ما نمی دانیم در چه موقعیتی قرار دارند. ما سوابقی از آن نداریم. من نبوده ام. می‌توانیم آن اطلاعات را پیدا کنیم. ما مدلی نداریم. ما چیزی در مورد نحوه عملکرد سیستم خود در پاسخ نمی‌دانیم، بنابراین اکنون در حال ساخت آن مدل هستیم.»

ارتباطات همچنین یک موضوع مهم است که هم مقامات شهر جکسون و هم بایرام امیدوارند تغییر کند.

بنکس گفت: “مردم سوالاتی دارند و مردم شفافیت می خواهند. من فکر می کنم که این مهم است زیرا مردم باید بدانند چگونه آماده شوند.”

هنیفین گفت که شخصی را برای کمک به اطلاع رسانی بیشتر به مردم استخدام کرده است و در چند ماه آینده روی سیستم بهتری برای گزارش نشت، مسائل صورتحساب و سایر مسائل مربوط به آب به شهر کار خواهد کرد.

همچنین نگرانی هایی در مورد 600,000,000 دلار فدرال که برای زیرساخت های آب به جکسون می رسید وجود داشت. هنیفین گفت که این صندوق‌ها دارای دستورالعمل‌ها، مقررات و حفاظت دقیق در اطراف خود هستند، بنابراین پول به درستی تخصیص خواهد یافت.

[ad_2]

Leave a reply