همسایگان جکسون از اختلافات مربوط به قراردادهای زباله خسته شده اند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – پس از اینکه شهردار Chokwe A. Lumumba و شورای شهر نتوانستند در مورد ارائه دهنده به توافق برسند، جکسون تقریباً یک هفته بدون جمع آوری زباله بوده است.

بدون هیچ راه حلی، مکان های دیدنی جمع آوری زباله در مرکز خرید Metrocenter قرار داده شده است. روز جمعه، صدها نفر برای ریختن تریلرهای پر از زباله صف کشیدند. چند سطل زباله در کمتر از یک ساعت پر شد.

ساکنان می گویند که تلاش برای یافتن راهی برای بیرون آوردن زباله های خود و تماشای اختلافات مداوم بین مقامات شهر آسیب های جسمی و روحی دارد.

این یک رفت و برگشت با شورا و شهردار است، نه حل و فصل اوضاع». آن‌ها نمی‌دانند که این برای مردم جکسون ناراحتی است و برای مردم جکسون ضرری است که باید با آن کنار بیایند و همه چیز را عقب‌تر و جلوتر ببینند و هیچ سازشی ندارند.»

من روی ویلچر موتوری هستم. من از سال 1992 بیکار و بیکار بوده ام، بنابراین واقعاً وحشتناک است. من باید به مردم پول بدهم تا زباله ها را در کامیون من بیندازند زیرا نمی توانم آنقدر راه بروم. من فقط می توانم دو سه قدم بردارم. آنتونی واتسون که در جکسون زندگی می‌کند، می‌گوید: «هر روز درد دارد.

زباله‌های خانگی را می‌توان شنبه از ساعت 8 صبح تا 3 بعد از ظهر در محل دفن زباله شهری در بین ایالتی 55 در بایرام رها کرد.

[ad_2]

Leave a reply