همسایگان بایرام برای طغیان رودخانه مروارید آماده می شوند

[ad_1]

بایرام، خانم. (WJTV) – رودخانه مروارید در حال بالا آمدن است و انتظار می رود روز سه شنبه در ارتفاع 36 فوتی اوج بگیرد. از آنجایی که رودخانه منطقه متروی جکسون را تهدید می کند، سیل در حال حاضر به شهر بایرام رسیده است.

“از آنچه من فهمیدم، ما روز سه شنبه حدود 36 فوت در اینجا خواهیم داشت. آخرین بار ما چند خانه را سیل کردیم. دیشب، چند خانه را سیل کردیم. خانه ای داشتیم که هرگز سیل نیامده است. ریچارد وایت، شهردار بایرام، می‌گوید: «ما خانه‌ای داشتیم که قبل از اینکه آب کمی در آن باشد، آب گرفته است.

به گفته وایت، بدنه آبی که از Byram می گذرد معمولاً فقط از یک تا دو فوت آب تشکیل شده است.

شهر بایرام که در نزدیکی رودخانه مروارید قرار دارد، با سیلاب‌های مکرر غریبه نیست. یکی از همسایه ها سیل شدید را تجربه کرده است.

سیلویا واتلی، یکی از همسایگان بایرام، گفت: “متاسفانه، من دو بار در سال 2020، در ژانویه و سپس در بهار، با آن برخورد کردم. ویرانگر بود. من در شش ماه اول سال 2020 از خانه ام آواره شدم.”

انتظار می رود رودخانه مروارید روز سه شنبه به اوج برسد. با پر شدن کیسه های شن، همسایگان بایرام برای بهترین ها دعا می کنند.

“ذهن من اول از همه دعا می کند که آنطور که پیش بینی می شود بد نباشد. برای بهترین ها دعا می کنم، اما سعی می کنم برای بدترین ها آماده شوم، به همین دلیل است که امروز اینجا هستم و سعی می کنم چند کیسه شن دیگر به دست بیاورم. همانطور که گفتم، برای بهترین ها دعا می کنم. بهترین، آماده شدن برای بدترین،” واتلی گفت.

[ad_2]

0 comments to همسایگان بایرام برای طغیان رودخانه مروارید آماده می شوند

Leave a reply