همانطور که Jan. 6 جلسه از سر گرفته می شود، در اینجا چیزی است که باید مراقب آن باشید

[ad_1]

(نیوزنشن) – کمیسیون مجلس در حال بررسی ژانومه. حمله 6، 2021 به ساختمان کنگره ایالات متحده قرار است سومین جلسه استماع خود را در روز پنجشنبه برگزار کند.

این جلسه قرار است در ساعت 13:00 به وقت شرقی برگزار شود و انتظار می‌رود بر فشارهایی که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا بر معاونش، مایک پنس، برای جلوگیری از پیروزی جو بایدن در انتخابات وارد کرد، متمرکز شود.

ترامپ در آخرین طرحی غیرقانونی و غیرقانونی، از پیشنهاد غیرمتعارف پروفسور محافظه‌کار حقوق، جان ایستمن مبنی بر اینکه پنس هنگام ریاست کنگره برای تأیید نتایج انتخابات در ژانویه، انتخاب‌کنندگان را بازگرداند، استفاده کرد. 6، 2021 – کاری که او هیچ قدرتی برای انجام نقش تشریفاتی خود نداشت.

انتظار می رود که گرگ جاکوب، مشاور سابق پنس، و جی. مایکل لوتیگ، محقق حقوقی محافظه کار، قاضی استیناف فدرال بازنشسته و مشاور غیررسمی پنس، به طور زنده شهادت دهند.

همچنین انتظار می‌رود که جلسه روز پنجشنبه شواهد جدیدی در مورد خطری که پنس در آن روز با آن‌ها هجوم بردند به ساختمان کنگره که فریاد می‌زدند “مایک پنس را اعدام کن!” با چوبه‌دار در محوطه کنگره، در حالی که معاون رئیس‌جمهور به همراه سناتورها فرار کرده و مخفی شده‌اند.

NewsNation این جلسه را به صورت زنده در یک پخش کننده ویدیو در بالای صفحه پخش می کند.

این کمیته جلسه چهارشنبه خود را به تعویق انداخت. هرزه. آدام کینزینگر، یکی از دو جمهوری خواه حاضر در هیئت، توییت کرد تأخیر برای فاصله انداختن جلسات استماع طراحی شده بود.

کمیته اعلام کرد که هفته آینده دو جلسه استماع برگزار خواهد کرد – یکی در 21 ژوئن و دیگری در 23 ژوئن – هر دو قرار است در ساعت 1 بعد از ظهر به وقت شرقی شروع شوند.

در دومین جلسه استماع عمومی خود در روز دوشنبه، کمیته منتخب مجلس نمایندگان بر این موضوع تمرکز کرد که چگونه ترامپ از پذیرش نتایج روند دموکراتیک خودداری کرد.

کریس استایروالت، سردبیر سیاسی NewsNation، در مصاحبه ای اختصاصی با لیلاند ویترت، جلسه استماع روز دوشنبه و شهادت خود را مورد بحث قرار داد و هر دو طرف را به دلیل اجازه دادن بیش از حد حزبی و تلاش برای قدرت سیاسی برای هدایت تصمیم گیری در پی انتخابات 2020 سرزنش کرد.

استایروالت در طول شهادت خود اصطلاح “سراب سرخ” را توضیح داد، مشاهده ای که نشان می دهد رای دهندگان جمهوری خواه تمایل بیشتری به رای دادن حضوری دارند، که اغلب در روز انتخابات زودتر شمارش می شود.

استایروالت گفت که رئیس جمهور سابق ترامپ از این روند برای ایجاد تردید ناعادلانه در مورد آرای پستی که بعداً شمارش شد و به احتمال زیاد به نفع بایدن بود، سوء استفاده کرد.

همچنین روز دوشنبه، ترامپ یک رد 12 صفحه ای شهادت و شواهد ارائه شده توسط کمیته را صادر کرد.

این کمیته هفته گذشته مجموعه جلسات استماع خود را در یک نمایش پربیننده با هدف نمایش یافته های اولیه کمیته که در طی یک تحقیق 11 ماهه جمع آوری شده بود، آغاز کرد.

ترامپ در حالی که در حال فکر کردن به نامزدی دیگری در کاخ سفید است، اصرار دارد که تحقیقات کمیته یک “شکار جادوگر” است. هفته پیش گفت جان. 6 “نماینده بزرگترین جنبش در تاریخ کشور ما بود.”

ژانویه 6 جلسه استماع توسط جمهوری خواهان به عنوان “تئاتر سیاسی” محکوم شده است، و در حالی که برخی از کسانی که شهادت می دهند برخی اتهامات قوی وجود دارد، این سوال در ذهن بسیاری از بینندگان این است که آیا اتهامات واقعی ممکن است از روند رسیدگی خارج شود یا خیر.

آسوشیتدپرس در این گزارش مشارکت داشته است.



[ad_2]

Leave a reply