هشدار مشتریان پس از عدم تحویل نانوای می سی سی پی

[ad_1]

شاخه زیتون، خانم. – دوروتی جانسون و همسرش با یک جشن سالگرد به یاد ماندنی در حیاط خلوت خود به ششمین سال ازدواج خود رقصیدند. با این حال، یک قسمت وجود دارد که جانسون آرزو می کند که می تواند فراموش کند.

جانسون گفت: “من یک خانم کیک داشتم که قرار بود کیک من را بیاورد. نام او تام بود.” او هرگز نشان نداد.

او در مورد Divine Bakery و Sweetz صحبت می کند، شرکتی که در تاماتا بریگز از بیهالیا، می سی سی پی ثبت شده است. جانسون می گوید که در گذشته از طریق صفحه تجاری فیس بوک خود به نام “Berriesby Tam” از تام کیک می خرید.

او گفت: «پسرم سفارش می‌داد، خواهرزاده‌هایم، همه به او سفارش می‌دادند.

او گفت تام به او گفت که به تگزاس نقل مکان می کند اما برای تکمیل سفارش خود به می سی سی پی بازخواهد گشت. جانسون پیام‌هایی را ارائه کرد که نشان می‌داد تام تأیید می‌کند 100 دلار سپرده‌اش را دریافت کرده و سپس 275 دلار پرداخت مانده.

پس از اینکه او در مهمانی حاضر نشد، جانسون گفت روزها طول کشید تا به صاحب نانوایی برسد.

جانسون گفت: “حتی دو هفته به او مهلت دادم تا پولم را پس بدهد. او در نهایت با من تماس گرفت. او عکسی برای من فرستاد. عکسی در تلفنم دریافت کردم که می گفت عنکبوت او را گاز گرفته است.”

در این پیام که جانسون نیز ارائه کرد، تام گفت که در 8 اکتبر به می سی سی پی بازخواهد گشت. با این حال، جانسون گفت که بازپرداخت هرگز انجام نشد، بنابراین او شروع به هشدار به دیگران در رسانه های اجتماعی کرد.

به این ترتیب جانسون با آنجلا لامار آشنا شد.

جانسون گفت: “او گفت: “خیلی متاسفم، اما او با من همین کار را کرد.”

احتمالاً لامار دلیلی بود که تام قصد داشت در 8 اکتبر به می سی سی پی بازگردد. آن روزی بود که لامار در عروسی خواهرش خدمتکار افتخار بود. او 675 دلار از طریق CashApp برای یک کیک پرداخت کرده بود.

لامار گفت: “او تنها خواهر من است، خواهر بچه من.” “می دانستم که او سه یا چهار طبقه می خواهد.”

با این حال، لامار گفت تام هرگز در عروسی حاضر نشد. اعزام شیرین خواهرش پر از همه چیز بود به جز کیک عروسی.

لامار گفت: “هماهنگ کننده 5 تا 6 بار تماس گرفت. من زنگ زدم. همه تماس می گرفتند و او به تلفن پاسخ نمی داد. تا امروز او به جای من به تلفن پاسخ نداده است.”

وقتی حل‌ال‌کنندگان WREG تماس گرفتند، تام به تلفن پاسخ داد. او طرف ماجرا را مطرح کرد.

او گفت که دومین پرداخت CashApp لامار هرگز انجام نشد و قول داد که مدارک را از طریق ایمیل ارسال کند، اما هرگز چیزی ارسال نکرد و به تماس‌ها و پیام‌های تلفنی بعدی پاسخ نداد.

در مورد جانسون، صاحب نانوایی اعتراف کرد که او برای دسرهایی که هرگز تحویل نداده بود، پول پرداخت کرده است، اما فکر می‌کند که آنها توافق کرده‌اند که او می‌تواند محصول را در زمان دیگری ارائه کند.

تام از طریق تلفن گفت: “او گفت می‌توانم بعداً آنها را بیاورم. توافق همین بود.”

جانسون گفت که آنها هرگز توافقی نداشته اند. فقط چند بار به او قول پس دادن پول داده شده بود.

این موارد اکنون مورد توجه دفتر تجارت بهتر در میانه جنوب قرار گرفته است.

دانیل اروین از BBB گفت: “آنجا به اندازه کافی وجود دارد. ما نگران هستیم و می‌خواهیم به مردم هشدار دهیم.”

او همچنین خطرات بهداشتی و ایمنی مرتبط با آشپزخانه های خانگی را برجسته کرد.

وزارت بهداشت می سی سی پی می گوید که دیواین بیکری و صاحب سویتز هرگز پروسه دریافت مجوز غذا را تکمیل نکردند. در نتیجه، هرگز Divine Bakery & Sweetz را بازرسی نکرد.

ایروین گفت: «فقط واقعاً، واقعاً مراقب باشید. خطرات موجود را بشناسید.

“این واقعاً به پول مربوط نمی شود. بیشتر به این دلیل است که او نمی تواند این کار را با هیچ کس دیگری انجام دهد، به خصوص برای چنین رویدادهای بزرگ. اینها رویدادهایی هستند که من نمی توانم انجام دهم. من نمی توانم روز عروسی خواهرم را تمام کنم. لامار گفت.

هر دو زن می گویند که برای بازگرداندن پول خود شکایت کرده اند و حلال مشکلات از مالک خواسته است که آیا به آنها بازپرداخت می کند یا خیر. اگر این اتفاق بیفتد شما را در جریان خواهیم گذاشت.

[ad_2]

Leave a reply