هشدار آمبر اوهایو پس از ناپدید شدن نوزادان دوقلو با ماشین دزدیده شده صادر شد

[ad_1]

کلمبوس، اوهایو (WCMH) – مقامات به‌روزرسانی‌هایی را درباره هشدار آمبر در سراسر ایالت بعد از ظهر سه‌شنبه ارائه کردند، زیرا تنها یکی از دو نوزاد ربوده شده در ماشین مادرشان در کلمبوس پیدا شد.

پلیس کلمبوس در پیتزای Donatos که در آن دو نوزاد در یک ماشین سرقتی ربوده شدند، تحقیق می کند. (عکس NBC4/رونالد کلارک)

الین برایانت، رئیس بخش کلمبوس پلیس، جدول زمانی وقایع ربوده شدن را در یک کنفرانس مطبوعاتی در ساعت 2 بعد از ظهر به اشتراک گذاشت. مأموران ابتدا در حوالی ساعت 9:45 بعد از ظهر دوشنبه در پیتزای Donatos در خیابان اول شرقی و خیابان شمالی تماس گرفتند. مادری پسران دوقلوی 5 ماهه خود را در یک ماشین در حال حرکت رها کرده بود در حالی که برای تحویل گرفتن سفارش به سمت فروشگاه می رفت. وقتی برگشت و به عقب نگاه کرد، ماشینش رفته بود.

برایانت در طول کنفرانس مطبوعاتی گفت که مظنون، نالا تامیکو جکسون 24 ساله، یک زن بی خانمان در داخل فروشگاه بود که توسط کارگران Donatos شناسایی شد. جکسون زمانی که مادر به داخل خانه رفت و قبل از اینکه ماموران در ساعت 9:52 شب به محل حادثه برسند، آنجا را ترک کرد

دو نوزاد پسر به نام‌های کسون و کیایر توماس سیاه‌پوست با چشم‌ها و موهای قهوه‌ای هستند. از زمان صدور هشدار آمبر، یک گروهبان CPD به NBC4 تأیید کرد که کیایر در فرودگاه بین المللی دیتون، نزدیک به یک ساعت و نیم دورتر از دوناتوس، جایی که دوقلوها ناپدید شدند، پیدا شد. کسون تا عصر سه شنبه مفقود شده بود.

مایک اتر، رئیس هماهنگ کننده امنیت و امنیت عمومی دیتون، جزئیات بیشتری در مورد چگونگی پیدا شدن Kyair به اشتراک گذاشت. مسافری که حوالی ساعت 4:15 صبح در پارکینگ اقتصادی قدم می زد صدای گریه نوزادی را شنید و سپس او را در یک صندلی ماشین پیدا کرد که در یک لحاف پیچیده شده بود. پلیس تا عصر سه شنبه همچنان در حال جستجوی منطقه برای یافتن نوزاد دیگر بود.

به گفته برایانت، پلیس در دریافت هشدار Amber برای Kyair و Kason با تاخیر مواجه شد. CPD ابتدا در حدود ساعت 10:30 شب به گشت بزرگراه ایالت اوهایو و سایر آژانس های پلیس همسایه در مورد آدم ربایی اطلاع داد و سپس در ساعت 11:45 شب از OSHP درخواست هشدار Amber کرد و بار دوم در ساعت 12:05 صبح.

برایانت گفت که Amber Alert سرانجام در ساعت 1:37 بامداد خاموش شد. به گفته برایانت، این تاخیر ناشی از فقدان پلاک یا شماره شناسایی خودروی سیاه رنگ ربوده شده هوندا آکورد 2010 بود زیرا به تازگی خریداری شده بود.

گروه افراد گمشده بنیاد داک الیس از Amber Alert از کودکان گمشده مطلع شد، در جست‌وجوی شرکت کرد و برای اطلاعاتی که کسون را پیدا کرد، جایزه نامشخصی ارسال کرد. یکی از اعضای خانواده که به نمایندگی از خانواده صحبت می کرد به NBC4 گفت که پزشکان هنگام یافتن کیایر از سلامت او اطمینان حاصل کردند و والدینش در دیتون با او ملاقات کردند.

CPD از آن زمان آدرس های قبلی جکسون و سه کمپ مختلف بی خانمان ها را در منطقه به دنبال او بررسی کرده است. سوابق دادگاه نشان می دهد که جکسون قبلا با اتهاماتی از جمله سرقت، دریافت اموال مسروقه، مداخله در حضانت و به خطر انداختن کودکان روبرو بوده است.

نه جکسون و نه هوندای دزدیده شده تا ساعت 5 بعد از ظهر سه شنبه پیدا نشدند. با این حال، پلیس کلمبوس عکس‌های دوربین امنیتی گرفته شده از ماشین و جکسون را در یک پمپ بنزین در هوبر هایتس منتشر کرد. CPD گفت جکسون به داخل رفت و قبل از رفتن از یک کارمند درخواست پول کرد.

در ابتدا توضیح داده شد که سپر جلو با یک فرورفتگی بر روی پانل یک چهارم عقب سمت چپ پاره شده بود، پلیس گفت که با انتقال رنگ بنفش به سمت چپ آسیب بیشتری دیده است، گویی ماشین در حال تصادف است.

CPD همچنین اضافه کرد که آکورد دارای یک برچسب سپر سفید در پشت است که روی آن نوشته شده است “Westside City Toys”. مادر به پلیس گفت که فقط به یاد دارد که برچسب ثبت نام موقت با حرف “M” شروع شده است.

پدر این پسرها، لچز توماس، در مورد این آدم ربایی با NBC4 صحبت کرد. او از مردم برای یافتن پسرش کمک خواست.

توماس گفت: “فقط باید بدانم. من به هر دوی آنها نیاز دارم.” سعی کنید اگر چیزی می دانید صحبت کنید و مطمئن شوید که اطلاعات قانونی است. نمی توانید به این تعقیب و گریز غازهای وحشی ادامه دهید. من فقط می خواهم پسرم را در آغوش بگیرم، می دانید؟ … او فقط یک بچه است، او این کار را نکرد. به هیچ کس کاری نکن.”

پلیس کلمبوس از هر کسی که اطلاعاتی در مورد جکسون دارد خواست تا با خط انعام دفتر قربانیان ویژه به شماره 4266-645-614 تماس بگیرد. CPD از هر کسی که ماشین یا نوزادی را می بیند خواست فوراً با 911 تماس بگیرد.

[ad_2]

Leave a reply