هاوس مسیر خود را معکوس می کند، باپتیست را به عنوان مرکز سوختگی ایالت نام می برد

[ad_1]

مجلس نمایندگان روز چهارشنبه به نام مرکز پزشکی باپتیست می سی سی پی به عنوان مرکز بعدی سوختگی این ایالت رای داد.

این اقدام کمتر از یک هفته پس از آن صورت گرفت که کمیته تخصیص مجلس نمایندگان اعطای اعطای مرکز پزشکی دانشگاه می سی سی پی را تصویب کرد، مرکز پزشکی می سی سی پی علناً اعلام کرد که یک مرکز سوختگی به مبلغ 4 میلیون دلار برای همین منظور ایجاد می کند.

هرزه. کارل الیور، آر-وینونا، نایب رئیس کمیته تخصیص بودجه مجلس، اصلاحیه ای را برای لایحه UMMC در صحن مجلس ارائه کرد. این اصلاحیه، مرکز پزشکی باپتیست را به عنوان مرکز سوختگی ایالتی نام می‌برد و بودجه فدرال COVID-19 را «که در غیر این صورت اختصاص نمی‌یابد» به وزارت بهداشت می‌سی‌سی‌پی اعطا می‌کند، که از طریق باپتیست سرازیر می‌شود.

الیور گفت که این وجوه به وزارت بهداشت تعلق خواهد گرفت تا اطمینان حاصل شود که آنها فقط برای هزینه های مربوط به مرکز سوختگی صرف می شوند.

چندین قانونگذار در مورد وضعیت فعلی UMMC با مراقبت از سوختگی گیج شده بودند و از آنها پرسیدند که آیا UMMC “مرکز سوختگی خود را بسته است”. می سی سی پی تودی قبلا گزارش داده بود که در حالی که مقامات UMMC به طور علنی گفتند که در حال درمان سوختگی کودکان هستند، ایمیل داخلی یکی از اعضای کمیته سوختگی تازه تاسیس خلاف این را فاش کرد.

الیور گفت: “آنها (UMMC) مرکز سوختگی ندارند. آنها بیماران سوختگی را معالجه کرده اند.” “ما بیماران سوختگی شدید را به خارج از ایالت می فرستیم.”

هرزه. باب ایوانز، دی-مونتیچلو، در مورد چارچوب زمانی تأسیس مرکز پرسید.

الیور گفت که نمی‌دانست، اما تصور می‌کرد باپتیست می‌خواهد «تا آنجا که می‌تواند با آن پیش برود».

هرزه. زکیا سامرز، دی جکسون، گفت که در مورد تغییر ناگهانی برنامه ها گیج شده است و احساس می کند هنوز سوالات بی پاسخی دارد.

سامرز می‌گوید: «من کمی نگران بودم که رئیس اطلاعاتی در مورد هزینه آن نداشت، زیرا تصور می‌کنم احتمالاً سه یا چهار برابر آنچه UMMC درخواست می‌کند، خواهد بود.» “آخرین نگرانی من این است که بدانم باپتیست یک بیمارستان خصوصی است، چه تاثیری بر دسترسی بیمار به مراقبت در صورت نیاز به مراجعه به مرکز سوختگی دارد؟”

با این حال، یکی از دموکرات‌ها دیدگاه دیگری داشت.

هرزه. جان هاینز، D-Greenville، در مورد دکتر پرسید. درک کالنان، مدیر سابق پزشکی در مرکز سوختگی مریت هلث مرکزی که اکنون بسته شده است و در حال حاضر در حال درمان بیماران سوختگی در باپتیست است.

هاینز به می سی سی پی امروز گفت که مادرش 20 سال در مرکز سوختگی سابق گرین ویل کار می کرد. آن مرکز در سال 2005 بسته شد، در آن زمان رهبری UMMC علاقه ای به راه اندازی یک مرکز سوختگی بدون بودجه مستمر دولتی نداشت.

هاینز، که به لایحه نامگذاری باپتیست به عنوان مرکز سوختگی ایالت رای داد، گفت که او همچنین در ایجاد مرکز سوختگی و بازسازی JMS در جکسون نقش داشته است.

مریت هلث سنترال با استناد به چالش های همه گیر و استخدام، اعلام کرد که سال گذشته این مرکز را می بندد و در مراقبت از سوختگی خلأ ایجاد می کند.

هاینز درباره رای خود به نسخه جدید این لایحه گفت: «فقط فکر می‌کردم که او (کالنان) بهترین شرایط را دارد و در حال انجام کار است. اما وقتی شخصی را پیدا کردید که بهترین کار را برای مردم انجام می‌دهد، بگذارید بهترین کار را انجام دهد.»

هر بیمارستانی که مرکز سوختگی را اداره می‌کند باید از وزارت بهداشت ایالتی برای دریافت بودجه اضافی دولتی تعیین شود.

UMMC درخواست خود را برای چنین تعیینی ارائه کرده است. لیز شارلوت، سخنگوی وزارت هیث گفت که این درخواست در دست بررسی است.

به گفته سخنگوی بیمارستان تا روز سه شنبه، باپتیست درخواست خود را ارسال نکرده بود.

مقامات باپتیست و UMMC بلافاصله به درخواست اظهار نظر در بعدازظهر چهارشنبه پاسخ ندادند.

این لایحه اکنون به سنا می رود و احتمالاً به کمیته تخصیص سنا واگذار می شود.

این مقاله برای اولین بار در می سی سی پی امروز ظاهر شد و در اینجا با مجوز Creative Commons بازنشر شد.

[ad_2]

Leave a reply