نور در انتهای تونل در کمبود شیر خشک

[ad_1]

(نیوزنشن) – از زمانی که یک کارخانه صنایع آبوت در ماه فوریه به دلیل شرایط غیربهداشتی مجبور به تعطیلی شد، کمبود شیر خشک افزایش یافته است، اما اکنون پایانی برای مشکلی که والدین را در سراسر کشور آزار داده است و پروازهای شیرخشک از این کشور شروع شده است، در حال مشاهده است. خارج از کشور

رابرت کالیف، کمیسر سازمان غذا و دارو، روز پنجشنبه گفت که فرمول صنایع ابوت باید در ماه ژوئن به قفسه‌ها بازگردد و تا ماه جولای عرضه‌ها به حالت عادی بازگردد.

کالیف گفت: “انتظار من این است که در عرض دو ماه، ما باید به حالت عادی و با تعداد زیادی بازگردیم.”

تا آن زمان، ابوت 300000 قوطی شیر خشک را برای نوزادانی که نیازهای پزشکی وخیم دارند می دهد.

با این حال، این امر هنوز والدین را با چند هفته دیگر کمیابی می کند. Instacart به بسیاری دیگر از خرده فروشان پیوسته است و اعلام کرده است که مشتریان را به چهار قوطی از همان فرمول در هر سفارش محدود می کند. مقامات این شرکت می گویند که این فرمول یکی از موارد درخواستی در هفته های اخیر بوده است.

مشکل از زمانی شروع شد که FDA دستور داد کارخانه Abbott در استرجیس، میشیگان در ماه فوریه پس از بازرسی که تخلفات متعددی را مشاهده کرد، تعطیل شود. FDA آب راکد، نشتی در سقف، شکاف در تجهیزاتی که می‌تواند آلودگی باکتریایی را امکان‌پذیر کند، پیدا کرد و حتی اشاره کرد که کارمندان دست‌های خود را به درستی نمی‌شویند.

قانونگذاران از مقامات Abbott در مورد سیاست ها و رویه ها در کارخانه و در مورد اینکه چرا در وهله اول اجازه داده شد وضعیت ایجاد شود، می پرسند.

آنها همچنین در حال بررسی نگرانی‌ها در مورد این واقعیت هستند که تنها چهار شرکت بیش از 90 درصد شیرخشک مصرفی نوزادان را در این کشور تولید می‌کنند، بنابراین وقتی چیزی شبیه به این تعطیلی اتفاق می‌افتد، تأثیر مخربی دارد.

[ad_2]

Leave a reply