نمونه های آب جکسون بهبود را نشان می دهد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – به گفته شهر جکسون، مرکز تصفیه آب OB Curtis بیش از 24 ساعت در فشار ثابت باقی مانده است. رهبران گفتند که کارخانه در حال حاضر با PSI 87 کار می کند.

مقامات همچنین گفتند که سودهایی در مخازن ذخیره سازی سربار حاصل شده است و حاشیه ای که در روز دوشنبه تخلیه شده بود تا چهارشنبه بازیابی شد. تمام مخازن ذخیره دارای سطح آب پایدار هستند.

روز سه شنبه، کارخانه غشایی تولید را بیش از دو میلیون گالن نسبت به روز گذشته افزایش داد. رهبران گفتند که چهار فیلتری که در سمت معمولی کار می کنند، می توانند از اتاق عملیات به جای دستی توسط یک کارمند کنترل شوند.

تعمیرات پمپ های پرسرویس که فشار و آب را به شهر می رساند روز سه شنبه انجام شد و روز چهارشنبه نیز ادامه خواهد داشت. ترمیم خط آب آمونیاک روز چهارشنبه به منظور کمک به بهبود کیفیت آب در سیستم توزیع انجام می شود.

رهبران گفتند که دو اپراتور کارخانه مجوز موقت اپراتور آب کلاس A توسط وزارت بهداشت ایالت می سی سی پی (MSDH) در روز سه شنبه صادر شدند. اکنون چهار اپراتور کلاس A در OB Curtis وجود دارد.

نمونه برداری های تحقیقاتی روز چهارشنبه برای پایش کیفیت آب ادامه خواهد داشت. به گفته مسئولان، نمونه‌های تحقیقی از روز سه‌شنبه بهتر از حد انتظار بود، اما سیستم توزیع آماده نمونه‌برداری کامل برای پاکسازی اطلاعیه آب جوش نیست.

جکسون از 29 ژوئیه 2022 تحت اخطار آب جوش بوده است. برای برداشتن اخطار آب جوش باید دو دور نمونه شفاف وجود داشته باشد.

اگر دچار تغییر رنگ یا عدم فشار آب هستید، می توانید با استفاده از یک ابزار آنلاین گزارش دهید.

[ad_2]

Leave a reply