نمایندگان کانتی هیندز در حال کار برای تعیین اینکه آیا قتل جکسون مربوط به فرار است یا خیر

[ad_1]

کانتی هندز، خانم. (WJTV) – رهبران کلانتر شهرستان هیندز می گویند که نمایندگان از یک قتل و سرقت اتومبیل که دوشنبه شب رخ داده است، آگاه هستند.

آنها گفتند که یک دوج رام 1500 مارون 2011 با نوار قهوه ای با پلاک می سی سی پی SP14067 در جکسون جنوبی گرفته شده است.

WJTV 12 News با پزشک قانونی شهرستان هیندز، شارون گریشام استوارت، گفت که او به قتلی در دوشنبه شب در جاده I-55 S. Frontage در نزدیکی جاده Old Byram در جکسون پاسخ داد. او گفت که تیراندازی حوالی ساعت 7 بعد از ظهر گزارش شده است

قربانی به نام آنتونی واتس 61 ساله از شهرستان سیمپسون شناسایی شده است.

کلانتر شهرستان هیندز بیانیه زیر را در صفحه فیس بوک خود در رابطه با قتل منتشر کرد.

اداره پلیس جکسون در حال حاضر بر روی تحقیقات کار می کند و هیچ اطلاعات منتشر شده عمومی از آژانس برای تایید جزئیات مربوط به این رویداد وجود ندارد.

با این حال، ما در تلاش‌های خود برای جمع‌آوری جزئیات بیشتر برای کمک به تحقیقات در ارتباط هستیم و با شرکای فدرال خود که بسیار فعال و تهاجمی در جستجوی فراریان هستند در تماس هستیم. در حال حاضر، طبق اطلاعاتی که به ما داده شده، مظنونی شناسایی نشده و هیچ توصیفی از مظنون به صورت عمومی منتشر نشده است. گمانه زنی ها مبنی بر این که یکی از فراریان ممکن است مسئول این حادثه باشد وجود دارد که توسط JPD در حال بررسی است، اما به دلیل عدم ارائه اطلاعات در حال حاضر نمی توان این موضوع را تایید کرد.

اداره کلانتری شهرستان هیندز

کلانتری همچنان از مردم می خواهد که با هر گونه اطلاعاتی از محل اختفای فراریان تماس بگیرند. آنها گفتند که از مردم می خواهند که مراقب کامیون سرقتی باشند که توسط JPD در حال بررسی است.

به گفته نمایندگان، سرنشینان باید مسلح و خطرناک تلقی شوند.

دستگیرشدگانی که در آخر هفته فرار کردند دیلن آرینگتون، کیسی گریسون، کوری هریسون و جری رینز شناسایی شدند.

WJTV 12 News برای اطلاعات بیشتر با JPD تماس گرفته است و آنها قصد دارند به زودی اطلاعات بیشتری را منتشر کنند.

[ad_2]

Leave a reply