نماینده می گوید، دامار هملین بیلز به تنهایی نفس می کشد

[ad_1]

ORCHARD PARK، N.Y. (AP) – ایمنی بوفالو بیلز، دامار هملین پس از برداشتن لوله تنفسی خود به تنهایی نفس می کشد و می تواند صحبت کند، نماینده او جمعه گفت – آخرین گام در بهبود قابل توجه او در چهار روز پس از ایست قلبی و در جریان بازی مقابل سینسیناتی بنگالز در زمین احیا شد.

بیلز در توییتر گفتهاملین حتی به جلسه تیم صبح جمعه توسط FaceTime پیوستو به آنها گفت “پسرا دوستت دارم.” در بیانیه ای، تیم گفت: “عملکرد عصبی هاملین دست نخورده باقی مانده است و او توانسته با خانواده و تیم مراقبتی خود صحبت کند.”

مامور ایرا ترنر در متنی که صبح جمعه برای آسوشیتدپرس ارسال شد، نتوانست جزئیات دیگری ارائه دهد. این توسعه اولین بار توسط The Athletic گزارش شد.

هملین 24 ساله روز پنجشنبه همچنان در بخش مراقبت های ویژه مرکز پزشکی دانشگاه سینسیناتی در وضعیت وخیم قرار دارد. هاملین علاوه بر اینکه می‌توانست با نوشتن ارتباط برقرار کند، می‌توانست دستان مردم را نیز بگیرد.

“بنابراین می دانیم که فقط چراغ ها روشن نیستند. ما می دانیم که او خانه است. و به نظر می رسد که تمام سیلندرها در مغز او شلیک می کنند، که برای همه ما بسیار خوشحال کننده است. تیموتی پریتس گفت. او هنوز پیشرفت قابل توجهی دارد که باید انجام دهد، اما این یک نقطه عطف واقعاً خوب در مراقبت مداوم او است.

روند ریکاوری هاملین پس از توقف قلب او در حالی که در کوارتر اول بازی دوشنبه شب مقابل بنگال ها یک تکل معمولی به نظر می رسید، به روند مثبتی ادامه می دهد. بازیکن سال دوم دو روز اول خود را در بیمارستان تحت آرامبخشی گذراند تا بدنش بهبود یابد و برای کمک به تنفس او روی دستگاه تنفس مصنوعی قرار گرفت.

بیل‌ها با گزارش‌های پزشکی دلگرم‌کننده به تمرین بازگشتند تا روز یکشنبه برای بازی خانگی مقابل نیوانگلند پاتریوتز آماده شوند.

منظره در حال سقوط هاملین، که برای مخاطبان تلویزیون آمریکای شمالی در “دوشنبه شب فوتبال” ESPN پخش شد، منجر به موجی از حمایت هواداران و بازیکنان از سراسر لیگ شده است. هواداران، صاحبان تیم و بازیکنان – از جمله تام برادی و راسل ویلسون – کمک‌های مالی خود را به بنیاد Hamlin’s Chasing M’s اهدا کرده‌اند که تا صبح جمعه بیش از 7.8 میلیون دلار جمع‌آوری کرده بود.



[ad_2]

Leave a reply