نماینده آمریکا تامپسون در انتخابات مقدماتی دموکرات می سی سی پی پیروز شد

[ad_1]

واشنگتن (AP) – تنها دموکرات می سی سی پی در واشنگتن، جمهوری. بنی تامپسون، یک حریف اصلی را شکست داد. جری کرنر کمپین کم‌هزینه‌ای را اجرا کرد و تامپسون را “پیرو ساده لوح رهبری ضد آمریکایی مجلس نمایندگان” خواند.

تامپسون رئیس کمیته امنیت داخلی مجلس نمایندگان و رئیس مشترک کمیته تحقیق در ژانویه است. 6، 2021، حمله به ساختمان کنگره ایالات متحده. تامپسون از زمان پیروزی در انتخابات ویژه در سال 1993 در کنگره حضور داشته است. منطقه 2 اکنون بخش اعظم غرب می سی سی پی و بیشتر منطقه مترو جکسون را در بر می گیرد.

پس از اینکه تامپسون روز سه شنبه در بولتون رای داد، روز خود را به مبارزات انتخاباتی در منطقه خود گذراند، که اکنون حدود 300 مایل (483 کیلومتر) از شمال به جنوب است. منطقه 2 عمدتاً روستایی در این سال گسترش یافت زیرا قانونگذاران ایالتی چهار ناحیه مجلس را مجدداً تغییر دادند تا تغییرات جمعیتی در دهه گذشته را در نظر بگیرند.

تامپسون گفت در روزهای قبل از انتخابات مقدماتی، او به شهرستان‌های جنوب غربی می‌سی‌سی‌پی که به منطقه اضافه شدند، از جمله شهرستان فرانکلین، که در سال‌های 1968-1969 در آنجا تدریس می‌کرد، رفت. او گفت از دیدن تعدادی از شاگردان سابقش خوشحال است.

تامپسون به آسوشیتدپرس گفت: «آنها گفتند: «حالا ما بالاخره یک نماینده کنگره داریم که می‌توانیم به آن رای بدهیم که حمایت از آموزش عمومی را درک می‌کند، حمایت از تأمین اجتماعی را درک می‌کند، کسی که حمایت از جانبازان را درک می‌کند».

تامپسون گفت که او روز چهارشنبه به واشنگتن بازمی گردد تا به آمادگی برای جلسات استماع تلویزیونی پنج شنبه شب در ژانویه ادامه دهد. 6 کمیته تحقیق

نامزدهای مقدماتی جمهوری خواهان ناحیه دوم، مایکل کارسون، یک مکانیک دیزل هستند که از رئیس جمهور سابق رونالد ریگان به عنوان الگوی خود یاد می کند. رونالد الر، کاپیتان بازنشسته ارتش که بر سر کارزار آزاد و دولت محدود مبارزه می کند. برایان فلاورز، یک کهنه سرباز نظامی که در سال 2020 به تامپسون باخت و اکنون می گوید تامپسون با تحقیق در مورد فعالیت های ژانویه “در تلاش است تا میهن پرستان آمریکایی را بترساند”. 6, 2021; و استنفورد جانسون، یک راننده کامیون که از محدودیت های دوره کنگره حمایت می کند.

برای اطلاع از نتایج انتخابات اینجا را کلیک کنید.

[ad_2]

Leave a reply